Bana artık bırı kesın bır sey dıyebılırmı lütfen artık ne yaocagımı bılemıyorum?

Lütfen bılgınız varsa yorum yapın
2 sene önce epilepsi hastasıydım
İlaçlar kesıldı , krız gecırmıyorum
Saglık raporu temız
Pmyo başvursam elenırmıyım
Bana artık bırı kesın bır sey dıyebılırmı lütfen artık ne yaocagımı bılemıyorum?
Cevapla