Eklem ağrılarım çok Midem agriyo nefesi daralıyor Ama önceden hiç tükürük yok gibiydi simdi biraz az az geliyor ve biraz da olsa fark var mı şifa dileyin lütfen her yerimi. Ağrıyor uyuyamıyorum
Bu dört gün oncedi dilim ağzım buda şimdi iyileşme var mı salgın oldum ağzımda yaralar vardı dilim kuruyor iyileşmeye gidiyor mu?
kulak burun boğaz doktorunun muayenehanesinde değilsin canım. nedir bu fotolar böyle :D
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hastayım yapacak bir şeyim yok göbeğimi açıp atmadim sağlık dalindan sorular da soruluyor cevaplamak istemeyen de cevaplamasın burada bilemem artı şeyler paylaşıyor burasıda s... k yeri degil ama demekki herkes işine arayanı soruyor
Utanmama gerek bir şey yok ağrılarım çok ağlıyorum sabaha kadar ve iyi degilim belki insanlarda ayni şeyi yaşıyordur diye sorcsk kimse. yok doktorada soru sormaya gidemem fark var mı diye sordum
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Bu dört gün oncedi dilim ağzım buda şimdi iyileşme var mı salgın oldum ağzımda yaralar vardı dilim kuruyor iyileşmeye gidiyor mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
kulak burun boğaz doktorunun muayenehanesinde değilsin canım. nedir bu fotolar böyle :D
Hastayım yapacak bir şeyim yok göbeğimi açıp atmadim sağlık dalindan sorular da soruluyor cevaplamak istemeyen de cevaplamasın burada bilemem artı şeyler paylaşıyor burasıda s... k yeri degil ama demekki herkes işine arayanı soruyor
Çürük dişlerini çektirmelisin. Çok kötü ağız kokusu yapar.
Ağız yaraları ciddi hastalıkların habercisi olabiliyor, derhal doktora git, kulak burun boğaza
bıktık şu mikroplu dilini görmekten ya 2 gündür
Hastayım fazla kötü konuşma herkesin başına gelebilir salgın olmuşum bellimi iyi degilim ağrılarım var insanalrin kalbini kırmayın
Tamam da doktor muyuz biz
İyileşme var da ne salgını oldun
Eris varyanti galiba demediler ama çok ağrılar. çekiyorum
Bu şikayetler dışında ne gibi şikayetleriniz oldu
Burası dahiliye mi
Sabah sabah öpesim emesim geldi
Terbiyesiz s... fsiz sen hasta insandan bilr bunu düşünüyorsan rezilllin tekisin
İyleştiririm öz suyumlq
Pissligin tekisin git annneni sula kardeşim seni
Seni istiyor canım
S. gtir şerefsiz,
Ne yaptın sen kendine ne yedin ne içtin?
Amacın ne utanmadan atıyorsun
Utanmama gerek bir şey yok ağrılarım çok ağlıyorum sabaha kadar ve iyi degilim belki insanlarda ayni şeyi yaşıyordur diye sorcsk kimse. yok doktorada soru sormaya gidemem fark var mı diye sordum
Fıskırtma