2 aydır yalnız yaşıyorum normalde ailemle yaşıyordum. Sürekli geçmiş aklıma geliyor. ama nedense her gün bu yukarıda yazdıklarım geliyor. Dilimde de garip bir his oluyor arada. Sanki denizde botta gidiyormuş gibi sarsıntı oluyor. Karanlıkta oturunca ya da başka şeylerle ilgilenince geçer gibi oluyor ama yine de korkmak gerek.
hangi bölümden randevu alayım sizce?
#başdönmesi #kulakçınlaması #psikolog #psikoloji #psikiyatri
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yazdığınız bölümlerden birine gidin onlar size hangi bölüme gideceksiniz diye söylerler anlatırsanız
Belki kulaktaki kristaller oynamıştır önce bir KBB ye gidebilirsin.
Yalnızlıktan korkmuş gibisin, evine dön ya da ev arkadaşı bul
Anksiyete mevcut sizde sanirim
Doktora git piskolojik degil ama hastalin olabilir
Yaz özelden konuşalım bu konuyu
ne alaka özel buradan yazın lütfen özelle uğraşamam
2 aydır bu halde niye kendini böyle bırakıp bir yere gözükmedin
İki aydır yalnız yaşıyorum demek istedim bu iki hafta oldu
Doktora git