Yeni ısınmış çorbayı yerken kaşık tabağa düştü ve çorba yüzüme sıçradı. Çok sıcaktı, iz ve leke kalır mı?

Çok korkuyorum arkadaşlar

Yeni ısınmış çorbayı yerken kaşık tabağa düştü ve çorba yüzüme sıçradı. Çok sıcaktı, iz ve leke kalır mı?
Cevapla