Sabah uyanır uyanmaz epilepsi nöbeti geçirdim. Neden olabilir?

2. kez geliyor başıma… yaşayan var mı?
Sabah uyanır uyanmaz epilepsi nöbeti geçirdim. Neden olabilir?
Cevapla