Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Çocukken şişman bir çocuk muydunuz yoksa zayıf mı?
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Ben zayıfmışım. Çok aşırı hareketliymişim. Sonra psikiyatriste götürüyolar. O canım bana bir sürü ilaç yazıyor. Mallaşmaya başlıyorum ve sonra full kilolu biri oluyorum. Hikayemin...
"Şişmandım ama pişman değilim. Aklım hala yiyemediklerimde"
"Atın ölümü arpadan olsun. Öleceksem yerken ölürüm"
"Son nefesimi inşallah kursağımda takılan lokmadan veririm"
😂😂😂😂😂 3 günlük dünya ye geç beee. O ne öyle ot mot. Koyunmuyum ben? Et yerim et. Etçilim.. 🤤🤤🤤
Hastalanana kadar zayıftım… Ciddi bi rahatsızlık geçirdim bi süre hastanede yattım.. ondan sonrası kortizonlar saolsun kiloluydum..
Geçmiş olsun
Ricalar 🙂
Cevap
60Cevap
Zayiftim lakabim safinazdı jsjsj
Ben normaldim kilom idealdi.
Aşırı zayıftım üstümden elbise düşüyodu şimdi ise sumo güreşçisinden hallice hayat nelere kadir
Evlilik cocuk derken gobek büyüyor
Evli çocuklu değilim
Olsa japonya ya bileti erkenden al da ucuza gelsin 😁
Aynen katılayım güreşlere
Takılıyorum bu arada bi saglik sorunun varsa gecmis olsun. Bi anda yemeklerin tadini kesfedip zevkle aldiysan kilolari da sefan olsun 😉
Metabolizmada yavaş yiyorumda yani
Nasilimlarina baktım.
Eeee
Beni takip etsene 😀
@thefeedercan ay bayılcam artık ya özelden konuşun ya yazmayın sürekli bildirim geliyor.
Niyetim o zaten :)
😅😅aşkım kızım haklısım yaa
:D
Bebekken şişmandım, çocukken de tam olarak şöyleydim
Topluydum baya hatta 4.3 kg mi ne doğmuşum 🤣 tosun doğurdun demiş doktor. Şimdi normal kilodayım inceyim hatta o halimden eser yok
Ben baya kuru iskelet kemiklerim sayılırdı askerde çok kilo aldım
Hafif etli, güzel mi güzel, tatlı bir kız çocuğuydum
Bilgisayar başında çok vakit harcadığım için kiloluydum
Şişmamdan ziyade kilolu bir çocuktum. Büyüyünce aşk acısı çektim ve kilo verdim
Hâlâ da şişmanım ve çocukluktan beri tek dostum göbüşüm. 😊
ortaokulda şişmandım biraz, şimdi kaslı ve biraz daha fit.
Zayıftır sonra şişman oldum şimdi ise fit birisiyim 😄😎
Hep kupkuru biseydm hala oleym herald ölene kadr da zayf oluc.😄
Bu mu zayıf halin
Belin bir tık kalın gibi🙄
zayıftım halen de öyleyim yaş 23 boy 1.73 kilo 67 :)
Gayet fit sporcu bi cocuktum
8 yaşında futbola başlayana kadar gayet kiloluydum, hafif tombiştim. Sonra uzun yıllar futbol oynadım kilo verdim ve şuanda uzun zamandır zayıfım.
Ben doğduğumda iriydim onsan sonra hiç kilolu olmadım
Bi ara çok zayıf sonra biraz kilolu sonra ideal kilo. şu an idealin biraz üstü fjfjfkfk
Zayıftım hatta epey sıskaydim
Zayıftım 😎 sonra ne olduysa...
Şişman değil de ponçikk:) şu an ideal
Tombuldum ama verdim 😂
normal bir çocuktum
Zayıf. Tahta diye dalga geçerlerdi hatta 😃
Biraz kilom vardı şimdi zayıfım
Zayıftım sonra yedim. :D
Tombiş biriydim
Zayıftım hiç şişman olmadım
Aşırı değil ama 5-6 kg fazla hep vardı
Şişmanlık kariyerim var
Zayıftım safinaz diyorlardı 🎈
Hep zayıftım ve hala zayıfım 🤦♀️
Her zaman fit biriydim.
Zayiftim sonrasında aldım biraz
Zayıftım hâlâ daha zayıfım yani fit işte
Zayıftık 9 yaşımdan beri sporun içindeyiz
Ben büyüyünce şişman oldum 😀
Hihi en tombul bendim çocukken :)
Kemiklerim sayıliyordu 😊
Şişmanım ama pişmamdımda 😂😂
😂😂😂
Peki ya sen?
Tombiktim bende
Şişmanlığım daha kibar halimi oluyor tombik olmak 😂😂
Evet pişman olmayana tombik diyoruz
şu an balık etlisin ozaman
Sarışınsın dimi?
cılız biriydim
Zayıftım.
zayıf, sıskaydım, hâlâ öyleyim
Sismandim pişmandim hala şişman ve pişmanım
Çocukken zayıftım büyüdüm hala aynıyım
Şişko
zayıflıktan öte kara kuru çelimsiz bişiydim
Zayıf bir çocuktum
Zayıf
Hep zayıftım
zayıf bir çocuktum
Sisman
Zayıftım
hep zayıftım
Zayıftım hala zayıfım
Teneke gibiydim 🙂
Zayiftim
zayiftim
Şişman çocuktum
Zayıftım 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?