Dün hastaneye gittim bir şeyim yoktu hastaneden çıktım kollarım kaşınmaya kızarmaya ve şişmeye başladı ne yapmalıyım?

Hastaneden önce yoktu uyuz salgını var diyorlar uyuz mu oldum acaba doktor sallamıyor gittim napıcam ya korkuyorum uyuz falan diye

Dün hastaneye gittim bir şeyim yoktu hastaneden çıktım kollarım kaşınmaya kızarmaya ve şişmeye başladı ne yapmalıyım?
Cevapla