Kollarimda Boyle seyler olustu cok kotu kasiniyorlar ve kollarimin bir cok yerine dagiliyorlar? Acaba ne icin olmustur ve neler onerirsiniz. Tesekur ederim 😒
eczaneden zyrtec damla al ve kullan. 20-30 damla arası. günde bir kez. en az 1 hafta. kesinlikle iyi gelecek. 20 damla iyileştirmezse, 30 damla kullan.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
eczaneden zyrtec damla al ve kullan.
20-30 damla arası.
günde bir kez.
en az 1 hafta.
kesinlikle iyi gelecek.
20 damla iyileştirmezse, 30 damla kullan.
allerji olmus olabilir kasındıkca siz kasıyorsunuz ve yayılıyorlar bi cildiye doktoruna görünsniz iyi olur
Egzamayi andırıyor ama bilemedim doktora gitmekte fayda var
Eczaneden Bi crebros bir de bepanthol sensiderm al geçer
Uyuz yarasına benzettim bir cildiye polikliniğine gitmekte fayda var
sivrisinek öpmüş sanki. O değil o kıl nedir bilader?
insanlarda doğal olarak çıkıyor ya hani akıllım.
Doktora git bence.
bir şey ısırmış gibi alerji olmuş tırnakla kaşıma steril tutmaya çalış
kaşıdıkça daha kötü olur doktora git
Maymun hastalıgı bu ya
Maymun çiçeği hastaligi
aids olmuşsun
Güneşten