Herkes gym pt olmuş bir anda 😃 ideal kilon 75, -10 kilo vermeye çalış. Spor yapmak istemiyorsan bile kalori sınırı koy gündelik olarak beslenmene dikkat edersen max 2 ayda verirsin.
0
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
spor yapıyorum ama sıkıntı şu spor yaptığım için yiyorum diyerek çok fazla şey yiyorum ben anlamadım paradoksa girdim
Senin sporu yapma amacın kilo vermek, eğer kas için yapıyorsan yemen doğru olur. Salata su tüket bol bol, tavuklu salata gibi alternatifler var bol bol. Spor sonrası yiyeceğin bir karam bile sporunu çöpe atar unutma
sağlıklı beslenemiyorum istesemde yiyemiyorum fazla yemek seçiyorum veya ekonomi biraz sıkıntı oluyor daha önceden spor yaparken sağlıksız beslenmeme rağmen iyi bir ilerleme kaydetmiştim ama sürekli başım dönüyordu sonra spora ara verince kiloya dönüştü o çabalarım
Disiplin istiyor biraz da maddiyat, benim de aylık minimum 3000₺ gidiyor, yapacak bir şey yok. Çok da kilolu değilsin, balık etli sınıfına giriyorsun. Takma
Sabah 80 gram yulaf, çiğ badem, muz, fıstık ezmesi. Günde 3 öğün (öğle - akşam - spor sonrası) 100 gram pirinç - 150 gram tavuk yiyorum. Extra marul havuç vesaire hoşuma gidiyor onlarla salata yapıyorum. haftada 1 cheat hakkım var, genelde cips veya burger yiyorum. İçecek olarak şekersiz bütün içecekleri içebiliyorum. Günde minimum 4 litre su içmek şart, tek eksi yanım bu olabilir. 2-3 litre içiyorum.
Yulaf tarifleri var, muz koyabilirsin. Her meyve olmaz tabii ki. Krep şeklinde yapıp muz fıstık ezmesi koyabilirsin. Uyuyacağım ama yardımcı olurum veya öğünlerin resmini atabilirim istersen dm atarsan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
70 75 arası olursan mükemmel olur.
Herkes gym pt olmuş bir anda 😃 ideal kilon 75, -10 kilo vermeye çalış. Spor yapmak istemiyorsan bile kalori sınırı koy gündelik olarak beslenmene dikkat edersen max 2 ayda verirsin.
spor yapıyorum ama sıkıntı şu spor yaptığım için yiyorum diyerek çok fazla şey yiyorum ben anlamadım paradoksa girdim
Senin sporu yapma amacın kilo vermek, eğer kas için yapıyorsan yemen doğru olur. Salata su tüket bol bol, tavuklu salata gibi alternatifler var bol bol. Spor sonrası yiyeceğin bir karam bile sporunu çöpe atar unutma
sağlıklı beslenemiyorum istesemde yiyemiyorum fazla yemek seçiyorum veya ekonomi biraz sıkıntı oluyor daha önceden spor yaparken sağlıksız beslenmeme rağmen iyi bir ilerleme kaydetmiştim ama sürekli başım dönüyordu sonra spora ara verince kiloya dönüştü o çabalarım
Disiplin istiyor biraz da maddiyat, benim de aylık minimum 3000₺ gidiyor, yapacak bir şey yok. Çok da kilolu değilsin, balık etli sınıfına giriyorsun. Takma
haklısın ama kondisyon sıkıntı oluyor bu yüzden kilo vermek istiyorum ama ne yapacağımı nerden başlayacağımı pek bilmiyorum
Aynı şehirde olsak yardım edebilirdim, buradan maximum bu kadar :D
örneğin öğünlerin nasıl ne yemeye ve ne yememeye çalışıyorsun
Sabah 80 gram yulaf, çiğ badem, muz, fıstık ezmesi. Günde 3 öğün (öğle - akşam - spor sonrası) 100 gram pirinç - 150 gram tavuk yiyorum. Extra marul havuç vesaire hoşuma gidiyor onlarla salata yapıyorum. haftada 1 cheat hakkım var, genelde cips veya burger yiyorum. İçecek olarak şekersiz bütün içecekleri içebiliyorum. Günde minimum 4 litre su içmek şart, tek eksi yanım bu olabilir. 2-3 litre içiyorum.
teşekkürler yazmayacağını sanmıştım bende deneyeceğim yulafa meyve felan koysam olur mu yenmiyor da
Yulaf tarifleri var, muz koyabilirsin. Her meyve olmaz tabii ki. Krep şeklinde yapıp muz fıstık ezmesi koyabilirsin. Uyuyacağım ama yardımcı olurum veya öğünlerin resmini atabilirim istersen dm atarsan
iyi uykular ve teşekkür ederim liste yapıcam eksikler olursa yazarım
Rica ederim, iyi geceler
195 boyunda erkek olarak boy kilon cok guzel bnce
Senin kilondaki Kadınlar kendinden küçük Erkek sever
ne alaka yahu
Kilolar çıtır sever genelde ama sen bunu kabul etmezsin
ne?
Oo yaşın kaç kilon kaçtı
yazıyor görmüyor musun
Tamam vardır ilgin
177sin daha ne istiyorsun
hersey boy mu yahu
Benden uzunsun
sen kacsin
171
kısa olmakta iyi boş ver
Yo kızlar uzun sever
kızlar uzun seviyor diye boyunu sevmicen mi la kızlar özgüvenli erkek seviyor boy'a takıntısı olan tek tük kız var
Senin gibi düşünen nadir cidden 👏👏
Evet zaten seviyorum ama
aması yok az kendini sev sen kendini seversen gereksiz kişilere denk gelmesin bile asıl ihtiyacın olan kişiyi bulursun
Inşaallah ya çok teşekkür ederim:(
:)
Burcun ne ruh daha önemli bence 🙂
Bi tık fazla bence ama bel iyi gibi
knk biraz fazlan var yaz dmden
70 olman lazım senin maks
haklısın
Denemiyo musun
neyi
Zayıflamayı
deniyorum
Tamam
İyi iyiii
kötü demen lazım mdlsmclsmd motive olup kilo vermem gerekiyor
😂😂😂 kötü demeye kıyamam ki kalp kırmayı sevmiyorum
Bence çok iyi