Doğrulurken falan karnıma bi ağrı saplanıyor sebebi ne sizce bastırıncada acıyo tam karnımdada değil biraz aşşağıda?

Doğrulurken falan karnıma bi ağrı saplanıyor sebebi ne sizce bastırıncada acıyo tam karnımdada değil biraz aşşağıda?
Cevapla