İlk denemede hamile kalmak mümkün mü ve belirtilerim hamilelik belirtisi mi?

Eşimle Ağustos ayındaki yumurtlama dönemimde (22 ağustos-30 Ağustos arası) çocuk denedik. Oldu mu olmadı mı henüz bilmiyorum. Bir kaç gündür kasıklarım ağrıyor. Bu sabah uyandığımda da midem çok bulanıyordu. Sizce bunlar erken hamilelik belirtisi olabilir mi? İlk aydan hamile kalmak mümkün mü çünkü duyuyorum 3-5 ay deneyen çiftler oluyormuş ilk aydan tutması sanki biraz zor gibi geliyor bilemiyorum. Bilgisi ve fikri olan var mı?

İlk denemede hamile kalmak mümkün mü ve belirtilerim hamilelik belirtisi mi?
Cevapla