Ameliyathanede çıplakmı olunuyor yoksa önlük falan giyiliyormu?

Omurgamda tümör var henüz iyi huylumu kötü huylumu belli değil mr a gireceğim daha sonrasında belli olacak ve ameliyat olacak ama endişelerim var yani bazı kişiler çıplak olunuyor diyor bazıları önlük giydiriliyor ama ameliyatta çıkartılıyor diyor bilen varsa bilgi verebilir mi bu arada tümör sırtımda olduğu için yüz üstü yatacağım masada (lütfen ciddi olacak kişiler cevaplasın)

Ameliyathanede çıplakmı olunuyor yoksa önlük falan giyiliyormu?
Cevapla