Benim de bir kez 2018 yaz ayında avm de arkama sızmıştı. Kardeşim koşa koşa ped almıştı. Bir de mağazadaki kadınlar çok pis koktu diyordu ya. Haspam her kadının başına gelebilir üstelik o yaz daha yeni yaşıma girmeme 1 ay vardı anlayacağınız 16 yaşındaydım. İnsanlar cidden çok garipler.
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hastane sırasında kadın beni inceliyordu o kadar rahatsız oldumki. Yan dönüktüm ona. Ben biraz daha ilerleyine aha bu kadın bi kusur arıyor bulacak dedim buldu allahtan hafifçe uyardı
Kesinlikle öyle ya daha arkamı görmeden beni inceliyordu baştan aşağı. O kadar rahatsız oldum ki. Kadınları umursamıyorumda umarım erkekler görmemiştir çok iğrenç bi durum onların görmesi
Erkekler bir şey demiyor ama kadınlar cidden sanki kendileri bu döngüyü yaşamıyormuş gibi iğrenç yok ped kullan gibi abuk sabuk şeyler söylüyorlar. Sağol ya ben regl dönemimde ped kullanmayı nasıl düşünemedim…
Kesinlikle. Siz de genital bölgeden kanama yaşamışsınız çok normal. Üstelik biz bu kanamayı her ay yaşıyoruz. Makattan gelmiyor fakat yine de sağlıklı her kadın bunu her ay yaşıyor …
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Reglken acil hastaneye gittim kot koyu Pantolunumda sonradan leke oluştu. Kadın uyardı. Aşırı kötü bi durum. Başınıza geldi mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benim de bir kez 2018 yaz ayında avm de arkama sızmıştı. Kardeşim koşa koşa ped almıştı. Bir de mağazadaki kadınlar çok pis koktu diyordu ya. Haspam her kadının başına gelebilir üstelik o yaz daha yeni yaşıma girmeme 1 ay vardı anlayacağınız 16 yaşındaydım. İnsanlar cidden çok garipler.
Hastane sırasında kadın beni inceliyordu o kadar rahatsız oldumki. Yan dönüktüm ona. Ben biraz daha ilerleyine aha bu kadın bi kusur arıyor bulacak dedim buldu allahtan hafifçe uyardı
Şrfsz insan çok maalesef
Gerçekten ya üstelik kadın olması da cabası. Sağlıklı her kadın bu döngüyü görüyor ya. Uyarmanın bile bir uslübü var
Kesinlikle öyle ya daha arkamı görmeden beni inceliyordu baştan aşağı. O kadar rahatsız oldum ki. Kadınları umursamıyorumda umarım erkekler görmemiştir çok iğrenç bi durum onların görmesi
İyi de bu olağan bir durum yani istemsizce gelmiş başına. Erkekte görebilir ama kadının üslubu her halükarda çok yanlış
Tabiiki rencide oldum tavırlarından daha lekeyi görmeden sapık gibi baştan aşağı süzdü ağlayasım var ya
Sakin ol lütfen ne yapalım insanlar böyle öküzler işte. Bir şey yapamıyoruz hadleri olmadan koca burunlarını sokuyorlar
Sağlık sorunlarında ayıp diye bir şey yoktur
Çok kötü hissediyorum ya iğrenç görüntü
Bende makat çatlağı ameliyatı oldum ayıp değil ki
Erkekler bir şey demiyor ama kadınlar cidden sanki kendileri bu döngüyü yaşamıyormuş gibi iğrenç yok ped kullan gibi abuk sabuk şeyler söylüyorlar. Sağol ya ben regl dönemimde ped kullanmayı nasıl düşünemedim…
@oxrody bir şeymi dedin
Yok size demedim insanlar anlayışsız onu kast ettim
Bende diyorum işte bende ameliyat oldum tıp konusunda ayıp yoktur
Kesinlikle. Siz de genital bölgeden kanama yaşamışsınız çok normal. Üstelik biz bu kanamayı her ay yaşıyoruz. Makattan gelmiyor fakat yine de sağlıklı her kadın bunu her ay yaşıyor …
Benim ki daha kötüydü ama neyse her insan farklı yaşar kadınların ki daha farklı
Size de çok geçmiş olsun
Sağ ol
Normal bi şey
Geçer mi bu da unutulur umarım