Ben kullanıyorum 🤓
Gözlük kullanmıyorum
2 numaranın altında
2 - 4.9 numara arasında
5 numara ve üstünde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben kullanıyorum 🤓
Kullanmıyorum kullanmakta istemem sevmiyorum
Yes çerçevelerim var seviyorum onları
Cevap
17Cevap
Gözlük kullanmıyorum
kullanıyorum evdeyken pek takmıyorum ama astigmat belası olmasa
Gözlük kullanıyorum ( Cam ) ların değişmesi şart görmekte zorluk çekiyorum
yavas yavas kullanmaya dogru gidiyorum
lens kullaniyorum knk 3bck
göz numaram; 0,50/0,75
Sadece pc, ekran gözlüğü
Lensim var çok nadir kullanıyorum. 0.25/1,5
kullanıyorum 3,75 astiğmat
Kullanıyorum 1.75-2.00
Gece araç kullanırken gözlük takıyorum 1.5 derece vardır
Hiç gozluk kullanmadım
Kullanıyorum 4 numara
Kullanıyorum ve bilmiyorum 🤠
Ameliyat olacağım lazer kullanmıyorum
Güneş gözlüğü kullanıyorum :D
Kullanmıyorum ama gidişat oraya doğru
Kullanıyorum
Kullanmıyorum
Kullanmıyorum.
0.75-1
6.25
Dinlendirici var
5 numara ve üstünde
Ben lense geçtim 6 numaradan fazla
Lens kullaniyorum
Lens kullanmak zor değil mi? Hiç kullanmadım ama zor geliyor
Kulanmiyorum
1,25-1
Lens kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar