Sene başında beynimde bir tümör olduğunu öğrendim ve Şubat ayında ameliyat oldum. ilaçlarımı düzenli kullanmama rağmen son zamanlarda ataklarım çok arttı ve büyük bir boşluk hissetmeye başladım. Muhtemelen yeniden ameliyat olmam ve kemoterapi görmem gerekecek. Sizce bir erkek hasta bir kız ile birlikte olmaya devam eder mi? Hatta hasta, kel ve muhtemelen vücudu lekelerle dolu bir kızla...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
bu bir sorun olmamalı
çok sağlıklı biriyle olsa mesela hatta evlense çocuk yapsa
e o kadının da hasta olmayacağının garantisi var mı? hasta oldu diye boşanacak mı?
saçmalık
seni seven isteyen bu şekilde ister, bundan dolayı istemeyeni de sktr et zaten umrunda bile olmasın aşkocum01 Yorumla- +1 yıl
askim elimde değil ki erkeklere güven olmuyo
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir insanın sevdiğini asıl o zaman anlarsın.
Psikolojik rahatsızlıklarım başladı son 2 yıldır çok ağır yaşıyordum. Şizofreni olduğumu öğrendim. Evden dışarı çıkamıyordum, korkuyordum, çekiniyordum, Evde hep birilerini arıyordum. Sesler duyuyordum. Korku ve stres vücudumda zona isimli bir hastalık başlattı. Her yerim kabarcık kabarcık şişti. Kaşıdıkça arttı yayıldı.
O dönemki erkek arkadaşım benim psikolojik sorunlarıma ve bakımsızlaşmama dayanamadı. "Bıyıklarını al bari" dedi. Beni üzdü. Sonra da ayrıldı bir şekilde.
Bu olaydan sonra psikolojim daha da kötüleşti. Yalnızlaştım. Kimseyle konuşamamaya başladım. Kendimi beğenememeye başladım. İntihar düşünceleri yaşıyordum. Hayattaki yaşamımla alakalı bir anlam bulamıyordum. Neden ben yaşıyordum ki.. Tam bu dönemde birisiyle tanıştım, hastanede. Bir master öğrencisiydi. Şizofreni hastaları üzerine bir çalışma yürütüyordu. Nasıl hissettiğimi falan soruyordu. Sonrasında konuşmaya devam ettik. Bakımsız olmama rağmen beni "çok güzel" buluyordu. Vücudumdaki yaraların bir gün geçeceğini söyledi. Evimden tekrar çıkamadığım korktuğum dönemlerde evimin kapısının önüne hep çiçek bıraktı. Konuşamadığım zamanlarda hep ses kaydı attı. Kendi sesini duyurmaya çalıştı. Hastalığımın etkileri hayatımda azaldı. Yeni işe başladım. Kariyerim güzel gitti. Ve bu kişi şu an benim nişanlım. Seneye de evlenmek istiyoruz.13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEmin ol bir yerde seni çok sevecek, seni her haline çok beğenecek içindeki o güzel insanı görüp elinden tutacak birisi var.. Çiçeğin açması için o çiçeği sulaman gerekiyor. Birisi sana o özveriyi gösterecek. Ben intihar edecekken hayatta birisi benim elimden tuttu. Güzellikleri gösterdi. Senin için de böyle birisi bir gün olabilir.
- +1 yıl
Geçmiş olsun. Ne güzel. Çok mutlu olun inşallah
Cevap sahibi+1 yıl@Yavuzpoyrazoğlu çok sağ olun herkes umarım kendisi için doğru kişiye kavusur
- Sağlık konusunda 657 cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Böyle düşünceler içinde olmana üzüldüm. Senin aslında bunları düşünmemen gerekiyor. Gerçekte seviyorsa her koşulda yanında kalacaktır kalmayana bahane olur sadece. Umarım en yakın zamanda sağlığına kavuşursun. Çok geçmiş olsun 🌸
01 Yorumla- +1 yıl
göreceğiz bakalım teşekkür ederim
İnsanın kime neden ne denli ilgi ve değer göstermeyi isteyeceği belli olmuyor. Her şeye rağmen tek diyebileceğim, hayata karşı karamsar yaklaşmamayı seç
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
39Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÇok geçmiş olsun öncelikle.. <3 diğerlerini bilmem ama ben kabul ederim tabi ki de çünkü benim için aşık olmak önemlidir başka hiç bir şeyin önemi yok tabi ki de maalesef günümüzde çoğu kişi hatta neredeyse herkes fiziğe bakıyor özellikle de kızlar mesela erkek uzun değilse ya da tipsiz ise sevmiyorlar erkekler desen zaten sevmeyi hiç bilmiyor kız olsun yeter der bazıları.. ya da amaçları cinsellik oluyor..
ama insan olan bence kalbe bakandır. ve aşkı da en iyi bu insanlar bilir ben sevdiğim kadının acısı yarası olurdum zaten onu olduğu gibi kabul eder ve sonsuza kadar severdim... İnsanlar bir ilişkide birbirlerini fiziksel görünüşleriyle değil, duygusal bağları, kişilikleri, ilgi alanları ve birlikte geçirdikleri zaman gibi daha derin ve anlamlı faktörlerle de değerlendirirler. Bu nedenle, bir kişinin kel olması veya vücudunda lekeler olması, bir ilişkinin sağlıklı olmasına engel teşkil etmez.
12 Yorumla- +1 yıl
seni klonlamak lazım ya
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
Bu soruyu görmek ve böyle düşünmen üzücü açıkçası. Öncelikle hastalığın için çok geçmiş olsun, umarım süreç başarılı ve güzel gider. Benim annem de beyin tümörüyle uğraştı ve o süreçler için neler çektiğimizi ya da kendi psikolojimi en iyi kendim bilirim..
Soruna gelince, bir erkek veya kadın fark etmez bir insanı gerçekten seviyorsa her türlü yanında olur ve olmalı. Bu tamamen karşındaki kişinin karakterine göre değişebilecek bir şey.. Oldu da gitme gibi durumu oldu, bu seni üzecek en son şey olmalı. Kendi değerini bilmelisin ve kendin için çabalamalısın. Bir insan gitmeyi seçiyorsa, en güzeli arkasından tekmeyi yapıştırmaktadır. Gitmeyi kendi seçiyorsa kendini üzmenin kimseye faydası olmaz, sadece kendini yıpratırsın.
Tekrardan geçmiş olsun.20 YorumlaÖncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin. burada önemli olan, hayatınızdaki kişinin size olan hisleri. Sizi gerçekten seviyorsa ve değer veriyorsa başınıza ne kadar kötü şey gelirse gelsin baz geçmez, mücadele eder
03 Yorumla- +1 yıl
bilmiyorum ya bence o halde istemeyecek
- +1 yıl
haklısın... deneyeceğim
Çok geçmiş olsun. Kemoterapi almak kel kalmak değil ki geçiçi bir süre saçın olmayacak sadece. Soruna gelirsek gerçekten duygusal olarak seven biri daha destek olur.
13 Yorumla- +1 yıl
kel kalmayı değil de onsuz kalmayı takıyorum şu an aşırı
- +1 yıl
çok seviyorum ya
+1 yılseni seviyorsa terk etmez. zaten saçının olmamasi veya vucudunda izler olmasi guzelligine leke suremez. herkesin vücudunda istemedigi seyler vardir zaten boyle dusunme
14 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim ❤️
- +1 yıl
ben birinin beni sevebileceğine inanmıyorum ya
- +1 yıl
rica ederim ayrica ben de inanmiyordum cunku eskiden kilom vardi sonradan biriyle tanistim beni hic yargilamadi simdide istedigim kilodayim yine yanimda hayatina hep insan girip cikacak ama sen dogru insani hayatinda bulundurmalisin
Geçmiş olsun kardeşim. Allah şifalar versin. İnsan olmayı bilen sevdiğine zor günlerinde ne olursa olsun yanında olmasını bilir.
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim, demek ki sevmiyormuş ne diyelim
+1 yılSen de çevrendekiler de sınavını veriyor sana geçmiş olsun dileklerimi sunarım Çevrendeki insanlara da bu hayat sınavında başarılar dilerim
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ediyorum efendim
+1 yılumarım ıyısındır gecmıs olsun su an saglıklı olman daha onemlı dengelı beslenıyor musun mesela
en kotu peruk takarsın ayrılacagını sanmam ama yıne de sen daha onemlısın herkesten
01 Yorumla- +1 yıl
Melis hanım sizin burcunuz nedir
Geçmiş olsun.. Evet gerçekten severse devam eder tabi ki
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim göreceğiz bakalım
Sevdiğimin keltoş kafasını öperim her gece bırakmam devam ederim. Seven bırakmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
kanka deme öyle ya engel yedim zaten benim keltoş kafamı öpecek kimse yok
Anladığım kadarıyla vefaliymiş kaldimi böyleleri. Geçmiş olsun kuzum umarım tez zamanda iyileşir beraber mutlu bir hayat yaşarsınız
00 Yorumla
+1 yılSevmek aşk olmak bambaşka bir şey , o yüzden insan sevince inan hiç bir şeyi görmez
04 Yorumla- +1 yıl
sevmiyormuş ya
- +1 yıl
Sanırım erkek arkadasınızdan dolayı bu soruyu sormuştunuz?
- +1 yıl
evet, dün konuştuk sonrasında engellenmişim
- +1 yıl
Anladım Allah yar ve yardımcın olsun
+1 yılSevmek Aşk arzulamak eğer içinde varsa siz kovsaniz bile bumerank gibi geri gelecektir.
02 Yorumla- +1 yıl
ben o kovsa bile giderim de onu bilemiyorum
- +1 yıl
Ben gitmem.
Kapısında yatarım.
Yine gitmem.
Yapmışlığım var.
Yağmur altında tirtir titrerken kapısında beklediğim oldu.
Sevgiyi mutluluğu aşkı bulmak kolay değil.
Evet silmek bitirmek bir saniye sürebilir ama sonrası.
Neyse geçmiş defterleri acmiyim bu saatte.
Güzel soru.
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmiş olsun demekle yetineceğim.
Bahsi geçen arkadaşı tanımıyoruz.
Insan türlü, türlü.
Kimisi her koşulda yanında olur.
Kimide ilk sıkıntıda gider.
Karakterini siz biliyorsunuz cevabı sizde 🤷🏻♂️00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun, bence bunu düşünerek kendini yorma mutlaka psikolojik destek al ve almaktan çekinme. Daima inançlı ol, sağlıcakla kal.
00 Yorumlaben sevdiğim hanımın her zaman yanında olurum. Cefasıyla sefasıyla iyi günde sürdüğü gibi kötü günde de sürmelidir o sevda
00 YorumlaCok cok gecmis olsun 💕 gercekten seven biri tam tersi bu durumda iyilesene kadar en buyuk destekcin olur tekrardan acil sifalar dilerim
00 YorumlaSağlık konusunda 341 cevap paylaştı. Genelleme yapamayız. Kimi başından ayrılmaz kimi hastalığını duyar duymaz kaçar.. Akrabamızın kızı kanser olmuştu. Yeni sevgilisi anında ayrıldı
00 YorumlaSevmekten korkan zaten bahaneler bulup gider, gerçekten seven yanında olur
01 Yorumla- +1 yıl
göreceğiz bakalım
+1 yılGercekten seven bi insan terk etmez görünümün hiç bi önemi yoktur gerçekten yürekten seven için kalpte seve bilmek önemli gerisinin bi önemi yoktur
00 Yorumla
+1 yılgercek asık sevıyorsa asal bıurakmaz destek olur iyi ornek annem ve babam
02 Yorumla- +1 yıl
bilmiyorum ben beni o şekilde isteyeceğini düşünmüyorum
- +1 yıl
kendisi kaybeder bırak boş ver sen güclü ol iyişelmene bak canım
Sağlık konusunda 303 cevap paylaştı. Sevdiği şey kızın olduğu kişi ise , hiç bir detayın önemi yoktur. Geçmiş olsun
10 Yorumla
+1 yılErkek nefes alan her kiza ilgi duyar efendim rahat olunuz
10 YorumlaSeni seven sen olduğun için sever kafana takma Aynur rıza var
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılhic farketmez
cok gecmis olsun
iyi olucaksiniz umarim00 Yorumla ikiside hasta olduğuna göre sorun olmaz ayrıca geçmiş olsun kardeşim acil şifalar dilerim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır, neden etsin ki? Kimse hayır kurumu değil.
013 Yorumla- +1 yıl
Aynı şeyi biz deyince kaşar oluyoz vefasız or3ospu oluyoz
- +1 yıl
@Adaaaodennsss3489 ya biz sevdiğimize bir şey olsa kendimizi hiçe sayıyoruz erkekler öyle değil
Cevap sahibi+1 yıl@sorry1l0v3you
hiçbiriniz öyle değilsiniz boş yapma burada- +1 yıl
Evet çok doğruu farkımız bu işte
- +1 yıl
Hepsini denedin demek
Cevap sahibi+1 yıl@Adaaaodennsss3489 evet denedim itirazın mı var
- +1 yıl
Ok bro
- +1 yıl
keşcnnwldıı aşkım boş ver erkek değil mi tartışmaya değmez
Cevap sahibi+1 yıl@sorry1l0v3you
feminist değil misin alayınız kanser- +1 yıl
yo ben feminist değilim ben direkt kadın üstünlüğünü savunuyorum
Cevap sahibi+1 yılönce yaşa da sonra savunursun :D
- +1 yıl
Hayır efendi erkeğe lafımız yok. Ama sizin de alayınız kanser iğrencliklerinizi biliyoruz
- +1 yıl
efendi erkeklerden birini kapmışım, ben evleniyorum
+1 yılGerçekten seviyorsa sorun olmaz
Hastalık herkesin başına gelebilir
Çok çok geçmiş olsun 🙏00 Yorumla
+1 yılHer koşulda yanında olucaktır bence.. Geçmiş olsun 🙏
11 Yorumla- +1 yıl
çok teşekkür ederim. umarım öyle olur
+1 yılEtmeyecek olan zaten senin için doğru insan değildir seni sen oldugun icin seven her halinle sever Çok geçmiş olsun umarım iyilesirsin ❤❤
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayatım boyunca neredeyse hiç kullanmadıgım belki seni mutlu edecekse söylemeyi tercih ettigim şeyi söylemek istiyorum. Seni seviyorum. Umarım sağlığına kavuşursun ❤️
03 Yorumla- +1 yıl
olm çok teşekkür ederim ya
- +1 yıl
bi sırıttım çok saol
Cevap sahibi+1 yılAsıl ben mutlu oldum. Gülüşün yeterli.
Benim Eda'ma oyle bisey olsa umursamam aga.
aşk aşktır (homofobiğim)
00 YorumlaBen ederdim, asıl bana en çok ihtiyacı olan an o an çünkü.
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsa eder.
Etmiyorsa da en azindan gercek yüzünü gormus olursun.
Gecmis olsun00 Yorumla
+1 yılSeviyorsa olur.
Beni seven nasıl görünürse görünsün kabul ederdim00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMerak etme seven biri olacak ama galiba daha zamanı değil ama bir gün çıkacak
02 Yorumla- +1 yıl
hiç sanmıyorum ya
Cevap sahibi+1 yılÖyle hissediyorum olacak oldugun zaman da öyle sıradan ilişkiler gibi olmayacak gerçekten birbirini seven iki insan olacak
+1 yılBunu herkes kaldiramaz
01 Yorumla- +1 yıl
engelledi desem
+1 yılSeviyorsa neden terk etsin
03 Yorumla- +1 yıl
uğraşmak istemez
- +1 yıl
Biz kadınlar gibi değiliz:)
- +1 yıl
evet siz terk edensiniz
Sağlık konusunda 418 cevap paylaştı. Geçmiş olsun edee
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsa hiç bir şey engel olamaz
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsa eder mutlaka. cok geçmiş olsun
00 YorumlaSağlık konusunda 437 cevap paylaştı. Devam eder eğer gerçekten seviyorsa
00 YorumlaEderler niye etmesinler
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbos damacanaya bile halleenenler var.. sende yanii
01 Yorumla- +1 yıl
haklısın... engelledi zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeven erkek kötü günündede yanında olur
00 Yorumla
+1 yılAllah sifa versin
02 Yorumla- +1 yıl
amin insallah
- +1 yıl
Morelimi bozma erkekler gelip gecer önemli olan sagliğin hic biseyi kafaya takma inan morelimi yüksek tut hep
+1 yılKalbiyle sevdiyse devam eder
01 Yorumla- +1 yıl
engelledi ✌🏾
Sağlık konusunda 394 cevap paylaştı. Seven terk etmez
02 Yorumla- +1 yıl
diyosun
- +1 yıl
Samimiyim
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkeği bilmem ama kızların istemiceği kesin
02 Yorumla- +1 yıl
öl desin ölürüm ne diyorsun
Cevap sahibi+1 yılkızlar bırak kanseri sağlıklı bi erkeği bile saçı az diye reddediyor. bak tek red yeme sebebim saçlarım mesela. çok şükür işim gücüm sağlıgım iyi serseri fırlama vs değilim ama tek sıkıntı kızlar için saçlarım oldu.
+1 yılSevgi varsa evet yogun bi sevgi
00 YorumlaSağlık konusunda 1,5b cevap paylaştı. seviyorsa eder
00 Yorumla
+1 yılÖnce sağlığını düşün bence
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEtmez
02 Yorumla- +1 yıl
bende öyle düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılAma karakterine bagli gercekten erkeklerin bazilari cok iyi boyle seylere onem vermezler cidden canini skma askim ❤️🥺
+1 yılSeviyorsa eder
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeviyorsa eder.
00 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer