Bastırdığımız duygularımız fiziksel sağlığımızı etkiler mi?

Kafaya çok taktığımız ve bastırılmış duygularımızın fiziksel sağlığımızı da etkilediğini düşünmeye başladım. Mesela bende son zamanlarda ayağımda şişlik oluyordu, tek ayağımda sadece. Hoşlandığım kişiye bir adım atmamamdan kaynaklandığını düşünmeye başladım. Çünkü onunla konuşmaya başladıktan sonra ayağımdaki bu şişlik geçti. Belki de o kadar kafaya taktım ve adım atmaktan korktum ki vücudumda bu şekilde kendisini gösterdi. Doktora düzenli olarak gidiyorum bu arada, herhangi bir kalp ve böbrek hastalığım bulunmuyor. Siz de yaşadığınız sağlık problemlerini düşündüğünüzde bastırdığınız duygularla bir bağlantı kuruyor musunuz?

Bastırdığımız duygularımız fiziksel sağlığımızı etkiler mi?
Cevapla