Tansiyonun sürekli düşük çıkması, bir hastalık belirtisi mi?

tansiyonumu ne zaman ölçsem olması gerekenden düşük çıkıyor. normalde 12-8 olması gerekiyor. ama benim tansiyonum en yüksek 10-6 ya da 9-6 çıkıyor. herhangi bir hastalık yüzünden olabilir mi bu?

Tansiyonun sürekli düşük çıkması, bir hastalık belirtisi mi?
Cevapla