Sağlık Hastane, dişçi, serum, iğne, doktor gibi kelimeler sizde ne çağrıştırıyor? Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Aranız nasıl seviyor musunuz :D düşman başına allahımmReklam değildir Google'dan resim iletişimden de almasın kimse 😂 buraya rahat yatan bordo berelidir :D Hastane, dişçi, serum, iğne, doktor gibi kelimeler sizde ne çağrıştırıyor? Cevapla Sevgi Soruları Resim Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Hiç bir şey çağırıştırmıyor çünkü çok alıştım hastaneye gitmeğe 1 2 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Yaa geçmiş olsun sorun nedir u Barış_LonelyForever +1 yıl Teşekkür ederim :))
paramparcalastık Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Sağlık mezunu olduğum için bana kötü şeyler çağrıştırmıyor sjskf 1 5 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Sağlık mezunu olunca kan aldırırken gerilmiyo musun kii jjfkdksmdkd Yorumla paramparcalastık +1 yıl Yo hiç gerilmiyorum. Dişçiyi sevmem bende ama sjdkf Yorumla Fearlesgirll +1 yıl İğnenin herhangi birini sevmiyosan bendensin jfmfkdmdk Yorumla paramparcalastık +1 yıl Görsel ve açıklamasına çok güldüm ajaksjsjskldndf ayyy ilahi Yorumla Fearlesgirll +1 yıl E boşuna sorun çıkmasın :D Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı. ben bordo bereliyim 🤷♂️ 1 2 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Maşaallah diyelim Yorumla Gök-mavi +1 yıl Diyelim 😷 Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl Hastane serum iğne doktor küçükken onlarla çok haşır neşir olduğum için pek görmek istemem ama Allah'ta başımızdan eksik etmesin yani 1 0 Yorumla
Bikız99 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 54% +1 yıl Sağlık konusunda 577 cevap paylaştı. Pek bir çağrışım yapmıyor. Öyle korkum, endişem olmuyor pek. Sadece genel olarak hastane sevmiyorum. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Arkadaşımın kliniği var. Bazen tedavi maksatlı bazen de sohbet maksatlı giderim. Korkmam yani. 1 0 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Fobim var ameliyattan sonra. 1 7 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Ameliyat seni fena etkilemiş 😅 benim ameliyattan sonra korkum oluşmadı ama iğneye hep var jfmdksmdk Yorumla CptSimonRiley +1 yıl Serum takılıyken uyuyamıyorum ben. Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Serum tatlı tatlı uyutmuyo muydu ya yemiyeli de baya oldu :D Allah seni bi daha hastanelere düşürmesin amin diyelim Yorumla CptSimonRiley +1 yıl Beni kıvrandırıyor sağol Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Nasıl kıvrandırıyor ki ilacın girişi falan mı rahatsız ediyor aceba Yorumla CptSimonRiley +1 yıl Kolumun üstüne yatamıyorum Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Ay zaten yatarsan sorun :D Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 374 cevap paylaştı. Doktor, dişçi, iğne ➡️ Kanal tedavisi 🤕 1 1 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Ayyyhh onlar da = fenalık Yorumla
_Senior_ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Sağlık sektörünü canlandırıyor başka bir şey değil 1 0 Yorumla
Sultanaaaaa23363782 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Hastaneyi hayatta sevmem hele kokusu 1 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Mesleğimi :D 1 2 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Mesleğin ne ki :D Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Tıbbi sekreterlik 😃 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 614 cevap paylaştı. Koşarak uzaklaşasım geliyor.. 0 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. İyi hissettirmiyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hiç bir şey çağırıştırmıyor çünkü çok alıştım hastaneye gitmeğe
Yaa geçmiş olsun sorun nedir
Teşekkür ederim :))
Sağlık mezunu olduğum için bana kötü şeyler çağrıştırmıyor sjskf
Sağlık mezunu olunca kan aldırırken gerilmiyo musun kii jjfkdksmdkd
Yo hiç gerilmiyorum. Dişçiyi sevmem bende ama sjdkf
İğnenin herhangi birini sevmiyosan bendensin jfmfkdmdk
Görsel ve açıklamasına çok güldüm ajaksjsjskldndf ayyy ilahi
E boşuna sorun çıkmasın :D
ben bordo bereliyim 🤷♂️
Maşaallah diyelim
Diyelim 😷
Hastane serum iğne doktor küçükken onlarla çok haşır neşir olduğum için pek görmek istemem ama Allah'ta başımızdan eksik etmesin yani
Pek bir çağrışım yapmıyor. Öyle korkum, endişem olmuyor pek. Sadece genel olarak hastane sevmiyorum.
Arkadaşımın kliniği var. Bazen tedavi maksatlı bazen de sohbet maksatlı giderim. Korkmam yani.
Fobim var ameliyattan sonra.
Ameliyat seni fena etkilemiş 😅 benim ameliyattan sonra korkum oluşmadı ama iğneye hep var jfmdksmdk
Serum takılıyken uyuyamıyorum ben.
Serum tatlı tatlı uyutmuyo muydu ya yemiyeli de baya oldu :D Allah seni bi daha hastanelere düşürmesin amin diyelim
Beni kıvrandırıyor sağol
Nasıl kıvrandırıyor ki ilacın girişi falan mı rahatsız ediyor aceba
Kolumun üstüne yatamıyorum
Ay zaten yatarsan sorun :D
Doktor, dişçi, iğne ➡️ Kanal tedavisi 🤕
Ayyyhh onlar da = fenalık
Sağlık sektörünü canlandırıyor başka bir şey değil
Sağlık geliyor aklıma.
Hastaneyi hayatta sevmem hele kokusu
Mesleğimi :D
Mesleğin ne ki :D
Tıbbi sekreterlik 😃
Koşarak uzaklaşasım geliyor..
İyi hissettirmiyor