Ben, nadir de olsa yaparım.. acele işim varsa çıkmam geriyorsa falan yaparım.
Siz yapıyor musunuz?
Siz yapıyor musunuz?


Evet oluyor tabi ki de dişlerimi fırçalarken bir yandan ağızımı çalkalarken telefona bakarım en sonda da ellerimi yıkarım aynı anda 2-3 işi aradan çıkartmayı severim.
Diş fırçalarken bile müzik ararim falan😅
:D
Bu ben 😂 diş fırçalarken çay koyarım , pc açarım falan 😂
Çay koyarim... ya da yatağın uzerini düzeltirim falan😀
Yatak düzeltmek mi 😔 deme onu deme üzersin beni
Kaç gün oldu toplanmayali jdjsjs
Asyalılar gibi çivili yatakta yatıyorum ben. Arada pas giderici sıkıyorum sadece 😂😂
Tetanoz olma ksjsjs sonra nanay
Yok yok çivileri arada tükürüp dezenfekte ediyorum 😂😂
😀Gokhan jsjsjshs
Efendim 😂
Çivili yatak rahat mi
Kundak kadar olamasa da rahat 😂
Diş fırçalarken twerk yapmışlığım bile var
🙄🙄
Yok ya 3-4 dakika zaten müzik dinleyerek fırçalıyorum
😀bende hemen müzik açmam lazimmm🥳💃💃
Ruh ikizim misiniz hanımefendiii 😄❤️
Ruh öküzünde olabilirim isterseniz😀
Hayıyyy ruh meleğim ol senn 😄❤️
Oda güzelmiş 💗
Eic için teşekkür ederim güzelim ❤
Cevap
23Cevap
Dişimi fırçalarken bi yandan diğer işlerimide hallederim
İşte bu😅 bence olan bir şey bu
Sürekli yaptığım şey 😂😂 Her şeyden sıkılan biri olmak bunu gerektiriyor
Duramiyorum o lavabonun başında.. yuzumde maske ev süpürürm falan 15 dk beklemeyemem ayol 💅😅
Yok hayır ya etrafa sıçrıyor.. Ben de duramasam bile durmak zorundayım.. Takıntılı bir insanım.. Olur da diş macunu bir yere damlar vs olabilecek kazalar..
Bir de benim için diş fırçalamak dikkat gerektiriyor..
Merhaba,
Evet yaparım, su dökerken, fırçalarım genelde! 😅
İkisini de aradan çıkarayım! 😅
Yaaa🙄😀😀😀
Hihi 😅
Hayır dolaşırken dış fırçalamaya konsantre olamam biyere dismacunu falan damlar diye 😄
Damlıyor 😅😅
Bencede 😂
Hayır dolaşmam. O halde evin içinde dolaşamam askjdlf
😅ben pire gibiyim duramiyorum yatak toplarim ayol jsjsjss
asldkjfjl çok enerjik birisin o zaman
😅duramam yerimde
Valla keşke ben de o kadar enerjik olabilsem adljkfl
Yarınki kıyafetlerimi ayarladım az önce.. 😄
😀neyse yalniz degilmisim
Hayır aynadaki kişiyle göz temasını asla bırakmam
Bellimi olur aynadaki kişiye hiç güvenmiyorum 🤔
yaparım.. ama hıfffff latarak.. damlamaya meğilli macunlu salyayı çekerim arada😀
Bide damlıyor elinle sil falan jdjdjdjh ya en fazla çay suyu koymaya gidiyorum 😅 2 dk duramıyorum lavabonun başında
😀damlar.. peki hiç o sıra tlf gelipte konuşmaya çalıştığın oldumu gırtlaktan')) ben seni ariim demenin en zor halidir.
😅şuan görüşü okuyunca diş macunun tadini aldim ksksjjshs oldu ve aslında zevkli, diş fırçalarken bile mücadele içindeyiz ya rab 😅😅
öyle valla.. diş bu , bakım ister, aynı anda, çay bu, deme su ister...🤷♂️😀😉
😅yatak bu örtü ister.. 2 dk güzel sure . Hayir kimle yarışiyorsam jdjsjs
😀kalp bu sevgi ister, sözüm meclisten dışarı beyin bu akıl ister😀
😅şey gibi oldu Ezginin günlügü.. kitaba hocam lazim.. sobaya baca lazim...😅😅
ekmeğe katık lazım, ata eğer..😀😀
değerli yorumcular.. aşıklar atışmasını izlediniz..😀aşık derle sevgisel yoğunluk ya da ayak bileğindeki kemik demedim.. sözlü halk müziği icra eden kişi anlamında şeettim..
😅iyi şeettiniz teşekkür ederim Günaydın... iyi günler 😅
sizede🙏🙏🙏😀😀
Yok ayna karşısından ayrılmam dişlerimi fırçalarken
Duramıyorum. Oradan oraya tur atıyorum ajajaj
Hayır lavabo başında duruyorum
😅normal. olan o çünkü bakma bana ben normal değilim
İşlerimi bitiriyorum zaman önemli sonuçta 😅
2 dk ama😀
O kadar haklısın ki
Yemek bile yapıyom sen ne diyosun ahsjxja
Ooo 😅
Tabi
Idol💅😅
Genelde her işim acele ile olduğu için benim de çok yaptığım bir eylem.
Evin içinde koşuşturarak diş fırçaladığım çokça olmuştur.
Etrafta dolaşırım ama bir şey yapmam
Dolaşmak iyi😀
Dişlerimi fırçalarken yerimde duramıyorum 😬
evin içinde geziyorum
Hayır okadar uzunda fırçalamam zaten 1 delik şey
Sadece dislerime odaklı oluyorum
Acelem ve ya işim vrsa evet 🙂
Hayır sevmem o davranışı yerimde fırçalarım
yapamıyorum çünkü ağzımdan macunlar akıyor
Olmadi sadece fircalamaya önem veririm
Misvak kullanıyorum hafız sjh
Hayır hoşlanmam damlar eder bir yere ne münasebet
Hayır, yapmam. Hoşuma gitmiyor 😅
Hayır pek yapmam bunu 😅
Ayda yılda bir kere yapmışımdır çok sık yapmam
Yok ya gezmiyorum hiç.
Aynı ben de nadiren yaparım
Genelde duşta aldığım için sorun olmuyor
Evet ama salyam akıyo sjdjhdhd
Benim de😅boşver silerüo
Silerük 😅
Ahahahah evet
Yapmam
Acelem varsa evet
Yapmam
Hayır
🤣🤣 çok fena soru
ne yapim ben aynaya bakiyom ayna bakiyo
Olmadi
Evet çok oluyor.
Evet
Ayda yılda bir 😄
Seks bile yapmışlığım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?