Parmak eti koparma hastalığım var ve iyileştireyorum önerisi olan var mı?

Küçüklükten beri kendimi her stresli, mutsuz hissetiğimde parmaklarımı yolma alışkanlığım var ve 25 yaşıma geldim halen devam etmekte. Ne yaparsam yapayım bunu yenemiyorum ve bildiğiniz derim sararmaya renk atmaya bile başladı. Korkuyorum. Önerileriniz var mı? Yaşayan ve yenen var mı bu durumdan
Parmak eti koparma hastalığım var ve iyileştireyorum önerisi olan var mı?
Cevapla