Dün annemle konuştum. Miyop ölümcül bir hastalıkmış. ne kadar doğrudur?

Arkadaşlar Uzun zamandır hoşlandığım (Yani bana göre uzun zaman) biri var aslında çok uzun süredir değilde neyse işte. Bu çocuğun ismini verirsem benim sorduğumdan şüphe edebilir. Şimdi şöyle Çocuk Roman. Ben başta ona Çingene demiştim oda baya bir şaşkın bir cevap verdi. En son bana "Desene ne olarak bakacan ki başka bana" dedi. Bende üzüldüğünü anladım ve konuyu kapamak için "Nerden biliyorsun? Belki seni yakışıklı bulduğum için bakıyorumdur?" Dedim. Oda bana Öpüşelim mi? (Evet yanlış okumadınız resmen bana Öpüşelim mi dedi. Ben onu yakışıklı bulduğumu söylediğim için benim ona yürüdüğümü sandı ve baya baya bana uçtu resmen 😂) dedikten sonra ertesi gün anneme söyledim işte neyse o çocukta miyop. Sınıfın içinde gözlüğünü takıp telefona bakınca arkadaşlar sordu oda "Gözümde Miyop var çünkü" felan demişti. Kısa bir aradan sonra da dün annemle konuştum o Roman çocuk hakkında oda Miyoptu çünkü Miyop ölümcül bir hastalıkmış Miyop olanlar görmediği için başka Biri ile yatabilirmiş yatmasa bile öpüşebilirmiş ve sonradan bu ihaneti kaldıramayıp ayrılanlar olabilirmiş. tüm bunları yapmasa bile Miyop veya Astigmat veya Miyop+ Astigmat olanlar 80, 90 veya maksimum 100 yaşın üzerini göremiyorlarmış. Geneli 40, 50, 60 yaşlarında veya onu bile görmeden ölüyormuş ve herkesin kocası veya Karısı emekli olup Ailesine bakarken Miyop olan kocalar veya Bayanlar mezardalarmış. Ben o yüzden Miyop birini istemiyorum. Miyop olmayan aileler kendi Aileleriyle bir güzel Torunlarına bakacaklarken benimkinin öteki dünyadan izlemesi canımı sıkar. Geri dönüşü olmayan bir şey yapmak istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar herkes ailesiyle birlikte kendi evinde çay içerken ben kocamın mezarına gidecem. O öldükten sonra aşk acısı yaşamak aşırı zoruma gider.
Dün annemle konuştum. Miyop ölümcül bir hastalıkmış. ne kadar doğrudur?
Cevapla