Boyum 1.54 Kilom 57 civarı maalesef kilo aldım hesaplama göre 47 olmalıyım en son 52 ye düşmüştüm ama 47 olabilirmiyim?

Çok güzel olur 47 olursa ama 52 den fazlasina düşemedim tekrar 57 civarı oldum. ilk önce 52 sonra 47 i düsünürüm ama 47 olursam cokmu kötü durur?

Boyum 1.54 Kilom 57 civarı maalesef kilo aldım hesaplama göre 47 olmalıyım en son 52 ye düşmüştüm ama 47 olabilirmiyim?
Cevapla