bende kaslı bir kadınım az da olsa gogus Kasım var fakat bu fotoğraftaki gibi kadınlar naturel olma ihtimali var mı göğüs genetiği efsane duruyor bir kadında ideal gogus kası budur o damarlar ve sertlik çok iyi duruyor böyle bir gogus kasina sahip olmak benimde hayalim sizce ilaçlamı yapmıştır yoksa naturelmidir yorumlarınızı bekliyorum?
Kaslı bir kadının gogus kası yapması sizce naturelmidir yoksa ilaçlamıdır?
Kaslı bir kadının göğüs bölgesi kası yapması tabi ki naturel yani doğal ama miktar önemli, mesela bu fotoğraftaki vücut geliştirmecinin ki doğal değil. Erkekte bile bu noktaya gelmek normal şartlarda doğal olarak çok çok zor iken, kadın genetik yapısı ile doğal yollarla bu çok daha zor...
Onu geçtim bu hiç kadınsı, dişi bir görüntü değil. Yani şu kadın ne yaparsa yapsın onu kadınsı göremem 😀 evet fizyolojik olarak kadındır, yüzü de güzel ve sempatikmiş ama kadın gibi gelmiyor. Aynı şekilde benzer bir vücuda sahip bir erkek de bana hoş gelmez abartı gelir.
Bu arada feminist olduğumu da ekleyeyim bu cinsiyetçi bir cevap değildir 😂
bu abimiz streoid almıştır. testosteron hormonu da almıştır. bir kadın doğal yollarla bu hale gelemez bence. yağ oranını bu kadar düşüremez diye düşünüyorum.
Benim erkekte de kadında da aşırı kas gözüme hoş gelmiyor ama amacım moral bozmak değil seven kitle de var çok fazla. Yine de fotoğraftaki doğal değil gibi geldi çok anlamasam da