İlacı kullanmalı mıyım ben sizce aslında kendı kafama göre bıraktım?

Geçen sene bel fıtığı teşhisi konuldu 2 tane patlamak üzere 1 tane de küçük. Ameliyat olmam gerektiği vs söylendi durdu olmadım. Ayağımda his kaybı vardı geçti. Eczacım birkaç vitamin içeren ilaç tavsiye etti onu kullandım 1 sene 1 fıtığım yok oldu 1i başlangıç aşamasına kadar düştü 1i yerinde sayıyor patlamak üzere. Doktor sinir hasarı ilaç verdi ama ben kullanmıyorum fıtık öncesi konumuma geldiğim için. Ama harika bir gelişme olduğunu çok şaşırdığını da söyledi. İlacı kullansam mı gene de. İlaç neurontin ve dehşet uyku yapıyor o yüzden istemiyorum aslında

İlacı kullanmalı mıyım ben sizce aslında kendı kafama göre bıraktım?
Cevapla