Vaj*ina dudağmdaki yağ bezesini sıktım çok şişti ne yapmalıyım?

arkadaşlar uzun zamandır vaj*na dudağımın iç kısmında yağ bezeleri vardı hiç ağrı falan yapmadığı için doktora gitmiyodum. Geçenlerde lazere gittiğimde lazerci abla genital bölgemi yaparken yağ bezelerini gördü ve ayy daha çok gençsin bunlar ne falan dedi sonra 1 tanesini sıktı. Birkaç gün önce de lazerci ablanın o sözü aklıma geldiğinde kendim sıkmaya çalıştım ve o yağ bezesinin olduğu kısım baya şişti ve ağrıyo. Oturamıyorum, geceleri yan yatıp uyuyamıyorum. Ne yapmalıyım? Hangi doktora gitmeliyim? Haftasonu da araya girdi hastane kapalı evde kendim yapabileceğim bir şey var mıdır?

Güncellemeler
+1 yıl
acile gitmedim:( pazar gecesi acım bin kat daha arttı gözüme uyku girmiyodu ne sağa ne sola dönüp uyuyabiliyodum bi ara uyumuşum ve o şişik olan yer patlamış. uyandığımda pijamam nem ve kan olmuştu. çok şükür pazartesi olmuştu ve hemen sağlık ocağına aile hekimimizin yanina koştum. Bana 1 hap ve 1 krem verdi hemen kullanmaya başladım biraz olsun acım dindi şu an umarım bu ilaçlar bana iyi gelir ve hemen geçer.
Vaj*ina dudağmdaki yağ bezesini sıktım çok şişti ne yapmalıyım?
Cevapla