
Ben sabah 5-6’da gözleri pörtlek bir sekilde vın diye kalkıyorum 4-5 saatlik uyku bana yetiyor bazen.

Ben sabah 5-6’da gözleri pörtlek bir sekilde vın diye kalkıyorum 4-5 saatlik uyku bana yetiyor bazen.
8 olunca alarmım çalar. 8.01 bile olsa ve ben hala yatakta olsam sinirlenirim. Hemen uyanmam ve yataktan kalkmam gerek. Sabah saatlere çok takılıyorum. Geç kalmama hastalığı var bende resmen.
Cevap
14Cevap
Kalkıyorum ama kendime gelmem çok uzun sürüyor.
Mutlu olduğum bir şey olacaksa seve seve uyanırım 😊 ama sevmedim sıradan bir durum da uyanmaya istekli olmam 😅
Bazen çok erken kalkıyorum. Yarım saatimi alıyor uyanmam tam olarak
Sırf kahve ve sigara içmek için hemen kalkıyorum..
Evet, sorumluluk sahibi bi insan olduğum için işe geç kalmak istemem saatler öncesinden uyanırım
Yokbe erken kalkmayı icad edene sövüyorum
Hayat erken kalkmayı icat etti🤣
Tarım sektörü dışında çalışanların erken kalkmasına gerek yok.
Zaten hayatada zamanında az sövmedim
Maalesef. Telefonla oyalanıyorum..
Kalkabilirim gözümü açtığım gibi
Bedenim kalkıyor ama ruhum asla 😂
Evet yolda iki kişiyi alıp işe gidiyorum.
tak diye kalkarım
Kalkmaz isem daha kalkamam
gece külkedisi sinderella gibi 24 te uyumuş ol 😂
24 yaşındayım uyumak için çok gencim😂
haklısın 70 yaşında moruk teyze olunca uyursun 😂🤣
Hayır.
Bazen
ilk 20 dk ayıkamıyorum
Evet
Uykukumu alıyorum
Hayır
Hayır
Zıpkın gibi
Evet
Evet
Evet gerekirse
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?