Bir ayak parmağım diğerlerinden önde. Cerrahi müdahaleye gerek var mı sizce yoksa olduğu gibi seveyim mi?

Valla kestirmek falan hiç cesaret edemem ama sordum yine de.

Bir ayak parmağım diğerlerinden önde. Cerrahi müdahaleye gerek var mı sizce yoksa olduğu gibi seveyim mi?
Cevapla