Güncellemeler
+1 yıl
Acı da hissetmedim ayrıca sadece patisini hissettim ve çektim
Çizik şeklinde değil ve kanama gibi bir şey de olmadı, sadece bacağımda iki santim arayla küçük nokta gibi bir şey vardı sivilce gibi minicik yara gibi olaydan iki üç saat sonra onu kaşıdım belli belirsiz kan çıktı. ne yapmamı önerirsiniz bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kediler temiz hayvanlar Korkma birsey olmaz benim kedim var ordan biliyom
Sokak kedisi ama
Olsun onlar günde en azindan 4 veya 5 saat kendilerini temizliyorlar hem kuduz sade köpeklerde var
Kedi bildiğiniz bir kedi mi
Hayır sokak kedisi
Anladım gidip aşı olsanız iyi olur bir şey olacağını sanmıyorum ama yine de tedbir amaçlı
Aşıyıda 4-5 kere vuruyorlarmis bir ayda. acida hissetmedim ayrıca sadece patisini hissettim
Evet öyle
Gerek var mı ki o kadar aşı vurulmaya
Ayrıca 30 saat geçti uzerinden
Kuduz çok tehlikeli bir durum 4 5 doz küçük iğne vuruyorlar
Acile git kuduz aşısı ol
Korkutmayin ya tehlikeli mi bu kdar
Sen yine de aşını ol da
Aşıda 4-5 kere vuruluyormus ya bir ayda
Hiç bişey olmaz
Nerden bu kanıya vardiniz
Ben sokak hayvanlarını besliyorum çok tırmık yedim kanda aktı ama bişey olmadı eğer ki hayvanda gördüğün belli bir hastalık yoksa bişey olmaz
Aşı vurulmadiniz mi
Hayır sadece sabunla ellerimi yıkadım
Ben onu da yapmadım sonradan bı arastirayim dedim olaydan üç saat sonra anca yıkadım kolonya vs
Maşallah 😂😂ama sonuç olarak bir sorun yok
Evde değildim napiym bilmiyordum kedi için bu tarz şeyleri. nette fizikten bile bulaşır vs diyor 🙄
Valla benimkinde mantar vardı elimle ilaç sürdüm yıkadım o bile geçmedi çok şükür
Kedilerin tırnağı patisinin içinde mi oluyor sürekli dışarda mi detaylı anlatır mısın lutfen
Ciddi misin 🙃biraz disardadir ama basınca çıkar
Basınca derken
Patiye bastırınca biraz cikar
Düğmesi mi var bunun lütfen bilmeyen birine anlatır gibi anlatır mısın
Lütfen ama🙄
Yok daha neler
İhtimal yok mu sonuçta sokak kedisi
Yok öyle bir ihtimal
Nereden biliyorsunuz