Gecen hafta carsamba ilk defa kollarimi aldim epilator ile asiri kizardi ve sivilce cikti madécassol sürüyorum 1 haftayi gecti bazen bı kızarıklıgı azalmıs gibi duruyor bazen kızarıklıgı cok gibi duruyor anlayamadim adam akilli hic azalmadi ya gecer mi sizce kendi kendine zamanla? (şu an ki ve gecen hafta ki halini yazıp fotosunu koydum sizce azalmis mi?)
Epilatör yüzünden cildiniz tahriş oldu mu, ne kadar sürede geçti?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Geçmiş olsun bence doktora gidin kötü görünüyor yani ciddi olabilir.
Epilatörü aynı bolgede çok uzun süre tutunca böyle oluyor fazla inceleyerek almamak lazim
Gecer mi?
Geçer
Her yer böylemi aşağısı dahil 🤦
Geçmiş olsun bnce nemlendirici ve soğuk duş dene
Yok her yer degil sadece çektiğim yer
Aynı benim tenimde böyle kızarıyor @aznue
benimde
Ne kadar sürede geciyor sizin ki?
gecmiyo benim pitircik seklinde kaldi
Fotograftakinden az mi peki cok mu kaldı?
az
gecer ergenlikle olur öyle seyler
Proteinli krem kullan
Önerir misin?
Yas bana istersen konusuruz
Yazdım
Tamam
Ne olmuş öyle ya çok kötü
kızmaık mı
Doktora git bence
Gözleme gibi olmuş
Noldu aşkım?
Kapalı misin
Evet
hiç güneş görmemiş belli. Yaşın kaç
18 yeni girdim
nerelisin
uzun boylusun galiba
Bir güne geçer
1 haftayi gecti yazdim oraya
Bol bol nemlendir banyoda orayı lifleme valla benim bir güne geçmişti sende alerji mi yaptı acaba
ilk sefer oyle olur
Gecer mi? Bir haftayı gecti ya
geçer. neden jilet ile almadın
Jilet daha cok cogaltir diye surtmedim onu
Yaşın kaç
18 yeni girdim
Mini sort felan da giyemezsin bu scakta
Kapaliyim zaten
O zaman iyiymiş
nerelisin