Bu gün parmağımı sıkıstirdim ezildi ve su an sargiya aldik 1 hafta kapali sargi da duracak. Ama Parmağım git gide morarıyor agri yapıyor sizce kaç gunde geçer.
Parmağımın ilk hali böyleydi şimdi daha kötü oldu. 😐😞
Daha önce parmagi sıkışıp ezilen oldu mu kaç gunde geçti şişliği ve morarması?
Benim parmağım kapıya sıkışmıştı tamamen iyileşmesi 2-3 hafta sürmüştü seninki benden daha kötü olmuş sanırım daha da uzayabilir o süre.. Çünkü benimki bu kadar kötü olmamıştı
En İyi Cevaplar