Daha önce parmagi sıkışıp ezilen oldu mu kaç gunde geçti şişliği ve morarması?

Bu gün parmağımı sıkıstirdim ezildi ve su an sargiya aldik 1 hafta kapali sargi da duracak. Ama Parmağım git gide morarıyor agri yapıyor sizce kaç gunde geçer.
Daha önce parmagi sıkışıp ezilen oldu mu kaç gunde geçti şişliği ve morarması?

Daha önce parmagi sıkışıp ezilen oldu mu kaç gunde geçti şişliği ve morarması?

Daha önce parmagi sıkışıp ezilen oldu mu kaç gunde geçti şişliği ve morarması?



Parmağımın ilk hali böyleydi şimdi daha kötü oldu. 😐😞
Daha önce parmagi sıkışıp ezilen oldu mu kaç gunde geçti şişliği ve morarması?
Cevapla