Bir kaçı hariç hepsini tüketiyorum ama hepsini seviyorum denemez. Doğru zamanda tüketmediğim meyveler var sadece çileği kışında yemekten vazgeçemiyorum. :D
Mevsimine göre sebze almayı tercih ediyorum genelde. Yazın meyveleri ve sebzelerini yazın tüketiyorum kışın sebze ve meyvelerini kışın tüketiyorum. Bazen de dondurucuya atıp sonrasında da tükettiğimiz oluyor.
Yani çok dikkat ettiğim söylenmez ama böyle tam olmamış halindeyken tükettiğimde söylenmez. Tere ve Roka çok seviyorum onları da elimden geldiğince tüketiyorum hep.