Özellikle domatesi kışın tüketmeyi asla sevmiyorum.

Evet
Hayır
Ben ne bulursam yerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Özellikle domatesi kışın tüketmeyi asla sevmiyorum.

Tüketmek istiyorum da kışın yine canım domates 🍅 çekiyor, bizim burada özel bir market var çok güzel pembe domates 🍅 getirtiyor tadı yaz ayında ki domates 🍅 kadar olmasa da idare eder, alıyorum…
Öyle bir market bende bulmam lazım 😃
😅 gerçekten o kadar güzel ve daha önce görülmemiş ürünleri var ki gördüğüm de waww oluyorum🤪
😃teşekkür ederim✨
Evet kesinlikle. Tadı, kokusu, dokusu bile değişiyo mevsimi dışında.
'Herşeyin bir zamanı var' sözü meyve sebzeler için de geçerli 😄
Cevap
24Cevap
Kış çileğinin tadı daha güzel :) pekndikkat ettiğim söylenemez
Kış çileği ilk defa duydum sanırım yer yerde yok
Kışın yenen çilek anlamında dedim çileğin cinsi değildii :D
Heeee tamam o zaman 😃
Taze taze mevsiminde tüketmeyi tercih ediyorum
Meyveyle aram hiç yok 2 3 meyve haricinde aramam sebzeyede bu yıl ısındım normalde onuda tüketmiyordum
hayır. o turfanda geleneği çoktan bitti maalesef.. almıcam diyip, unurup alırım hep.. zamansız sebzeler kokar zaten🤷♂️
Her mevsimde ne varsa hemen hemen hergün az çok tüketirim
Kesinlikle en doğrusunu yapıyorsunuz. Sera ürünü tuketmemenizi öneririm saglik açısından.
Canım çektiyse mevsimi değil diye almamazlık etmem. Mevsim dışı fiyatına dikkat ederim, pahalı oluyor.
Mevsiminde de yesen yarısı hormonlu. Normalde odaya bir poşet koysan tüm evi kokutması gereken çileklerin, domateslerin ne tadı var ne kokusu.
Arada bir sebzeye yüklenirim evet, sindirim sistemi için önemli
Kışın çilek yiyenleri gördükçe deliriyorum 😃
Kış çileği güzel oluyormuş
🤷🤷
Meyve ve sebzeleri mevsiminde yemek bağışıklık sistemini güçlendirir hastalıklara karşı dirençli yapar
Mevsiminde tüketmeyi seviyorum
Param olduğunda yemeye özen gösteririm genelde
Her şey zamanında güzel dir
Evet özen gösteriyorum
Tabii ki mevsiminde Yemek çok daha faydalı
Evet genelde öyle tüketmek lazım
ne bulursam yerim
ne bulursam yerim :D
Zamanında tüketmek lazım
Pek özen gösterdiğimi söyleyemem 🤔
Sevdiğim bir şey ne zaman denk gelirse yerim 😬
Ben ne bulursam yerim
yok onumuze ne koyarsalar yiosruz valla
Bulursam yerim ozellikle gidip almam
Her meyveyi mevsiminde tüketmek lazim
Evet dikkat ederim..
Gösteririm
hayır ne bulursam onu yiyorum
Hiç göstermem
Evet
Evett
Evett
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar