Tombulluğunuzun acımasızca yüzünüze vurulduğu oldu mu?

Pandemi + depresyon kilolarından kurtulmak için spor salonuna yazıldım. Kendimi motive etmek için de yeni, cici spor kıyafetleri alayım dedim.

Kadıköy Çilek Sokak'ta uygun fiyata kıyafet almak mümkün, bilen bilir. Ben de kendimi bildim bileli tişörtlerimi aldığım dükkana girdim, beğendiğim modeli gösterip,

"Bunun L bedeni var mı" diye sordum.

Tezgahtar, "Var ama bizim kalıplarımız dardır" demesin mi asdfgfs 😂

Sizin kalıplar normal, ben tombulum amcacım biliyorum ama yine şeyapmasaydın iyiydi ya 😂😂

Tombulluğunuzun acımasızca yüzünüze vurulduğu oldu mu?
Cevapla