Kıl batması sorunu olan bakabilir mi? (Açıklama için kusura bakmayın lütfen ama yardıma ihtiyacım var)?

Çok önceden vücudumdaki tüyler jiletle alıyordum sonra kaşıntı yaptığından dolayı rahatsız oldum ve kremle (veet) almaya başladım bu kez de beklemek sıkıcı geldi ve iyi almadığını gördüm. Sonra epilatör aldım (philips) ve onu kullanmaya başladım. Ekim kasımdan beri kullanıyorum ama 2 3 aydır bikini bölgemde bazı kıllar çıkarken kökü beyaz olup kaşınıyor sivilce halini alıyor ve acıyor patlatmayınca. Patlatsam da yara oluyor ve gerçekten iyileşmiyor 1 2 hafta sonra aynı oluyor. Bacaklarımdaki kıllar da yuvarlak çıkıyor ya da deriye batık büyüyor. Epilasyon makinesi cidden beni mahvetti. Ne yapmalıyım bu durumda lazere gidemem şu anlık. Yaşayan varsa nasıl geçtiğini anlatabilir misiniz?
Kıl batması sorunu olan bakabilir mi? (Açıklama için kusura bakmayın lütfen ama yardıma ihtiyacım var)?
Cevapla