sağ göğsüm kaşınıyordu kaşıdığım için yara olmuştu tam iyileşmeye başlamıştı durduk yere kanamaya başladı (göğüs ucum değil onun üstü kaşınıyor)
doktora gidemem ailevi sebepler yüzünden
sağ göğsüm kaşınıyordu kaşıdığım için yara olmuştu tam iyileşmeye başlamıştı durduk yere kanamaya başladı (göğüs ucum değil onun üstü kaşınıyor)
doktora gidemem ailevi sebepler yüzünden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kanamanın üzerini temizle ve kuruduktan sonra tahriş önleyici krem sürebilirsin. Ama bi cildiyeciye gitmen gerekiyor bence
Merhaba, belki bepanten kullanmalisin geçecektir , gwcmezse hastaneye gitmelisin , saglik ocaginada gitsen yardimci olur gecmis olsun .
Kurulumtan olabilir krem sür. Ama cbaska sorun var gibiyde kafana göre sürme
Kuruluktan*
Nasıl bir yara