Ruhen, kötü olunduğunda Sağlıklı yemekler yendiğinde yinede bir faydası olur mu? sağlıklı yemek yemenin bir anlamı kalmış olur mu?

Vücuda yinede sağlık girmiş olur mu? Yoksa ruhende iyi olmamız mı gerekir faydalı olabilmesi için , yoksa bir anlamı kalmaz mı?

Sağlıksız yemekler bize zararlıdır ama bizi lezzetiyle o an yerken mutluluk verir,

Peki mutsuz ve canımız sıkkın iken sağlıklı yiyecekler tükettiğimizde bize yinede yararı olur mu ¿ Ya da ne kadar yararlı olur?

Yoksa bir yiyeceğin bize fayda sağlayabilmesi için psikolojikmen, ruhen sağlıklı mı olmamız gerekiyor?

Sağlıksız yiyecekler = Zararlı ama Mutluluk verici
Mutsuzluk = Sağlıklı yiyecekler ama faydalı? Diyebilir miyiz?
Sağlıklı yemek yemek için ruhen iyi olmamız gerekir, yoksa faydası kalmaz.
Sağlıklı yemek yemek ruhen kötü olsanda yine faydası olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ruhen, kötü olunduğunda Sağlıklı yemekler yendiğinde yinede bir faydası olur mu? sağlıklı yemek yemenin bir anlamı kalmış olur mu?
Cevapla