1 buçuk ay oldu uç kısmı hâlâ çok acıyor diyo acısı düzelir mi bilen var mı? Yoksa sinirler daha çok diye acıması hep devam mı edecek?

1 buçuk ay oldu uç kısmı hâlâ çok acıyor diyo acısı düzelir mi bilen var mı? Yoksa sinirler daha çok diye acıması hep devam mı edecek?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ellerine masaj yapmali ve elektronik cihazlardan uzak tutmali serin tutmali ellerini
Acısı geçer mi yani zaten kullandığı tek elektronik alet telefon. Acısının geçmesi ne kadar sürer bir bilginiz var mı?
Merhaba, geçmesi 3 ayi bulur tabiki telefon , televizyon kumandasi elektronik cihazlardan uzak durmali ve ellerinen hafif masaj yapmali agriyi azaltir , sicak urunler tutmamali , kahve cay vs. bunlari tutmamali
Geçer