Kuzenim kaza yaptı, parmağının ucu ampute edildi. 1 buçuk aydır acısı geçmedi, düzelir mi?

1 buçuk ay oldu uç kısmı hâlâ çok acıyor diyo acısı düzelir mi bilen var mı? Yoksa sinirler daha çok diye acıması hep devam mı edecek?

Kuzenim kaza yaptı, parmağının ucu ampute edildi. 1 buçuk aydır acısı geçmedi, düzelir mi?
Kuzenim kaza yaptı, parmağının ucu ampute edildi. 1 buçuk aydır acısı geçmedi, düzelir mi?
Cevapla