Kanal tedavisi sonrası o dişin daha yüksek olması?

Bu sabah kanal tedavi yaptırdım. O diş daha yukarıda sanki diğer tarafa göre öyle hissediyorum yemek yerken de o dişim sürekli üst dişlere vuruyor yüksek olduğundan. Zamanla düzelir mi hatalı bir işlem mi yapılmış?
Kanal tedavisi sonrası o dişin daha yüksek olması?
Cevapla