Bu iltihaplanma hakkında fikri olan? El tırnağı apsesi?

Tırnak batması sandım ama tırnağımın kenarı apse yapmış. Feci derecede şişti, ve koluma kadar uyuşturdu. Bir yandan da kalbime sancı yapıyor. Bu apse'nin gitmesi için en azından sabaha kadar uyuyabilmem için ne yapmalıyım?
Bu iltihaplanma hakkında fikri olan? El tırnağı apsesi?
Cevapla