Iltihaplı tırnak batmasından dolayı tırnağını aldıranlar?

Merhaba 2 aydır ayak baş parmağım şişmiş iltihaplı ve yaralı bir şekilde tırnak batmam var doktor antibiyotik verdi daha sonra gel tırnağı çekeceğiz dedi 2 defa gittim geldim antibiyotik kullandım fakat tırnağını çektirenlerin eski yorumlarını felan okudum çok acıyormuş ben çok korkuyorum güncel olarak çektiren var mı, çok mu ağrıyor? Kimisi çektirdikten sonra pişman olmuş mantar olmuş. Tırnağı cektirsem ayrı dert cektirmesem ayrı bir dert. Önerilere açığım.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sadece batan kısmı çektiler cekilirken iğneler vuruldu çok az bir ağrıydı, ben dayandiysam herkes dayanır. Duzenli olarak pansuman yaptırıyorum ve antibiyotik kullanıyorum. Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim
Iltihaplı tırnak batmasından dolayı tırnağını aldıranlar?
Cevapla