
Güneşte yanmak iyi güzel de fazlası da sağlığa zararlı. Ne yapmalı?

Güneşte yanmak iyi güzel de fazlası da sağlığa zararlı. Ne yapmalı?
Güneş kremi şapka şemsiye
Paket halinde öneri olmuş, güzel 😀
Evet yaz paketi 😂🎈
😂
🙏🦋
Ricalar 😇
Güneşe çıkmamak
Kesin çözüm 😂
Beyaz tenlilerin güneş ile imtihanı zordur bilirim😂
Olay yerinden bildiriyorsun belli 😂
Geçebildin mi imtihanı? 😀
Güneşe çıkmadığın sürece no sıkıntı 😂 aksi durumda pançar oluyorsun 😂
Aaa pançar da güzelmiş, o şekilde de sorabilirmişim 😂
Sırdaki sorun hazır 😂
Hahaha 😂
Rumuz yinelenen olsa da aynı şekilde yinelenenleri sevmem, pançar ifadesi kesmez 😀
Pançar'ın sağlığa etkisi falan olabilir jdkdk
Pancarın sağlığa etkisi varken, güneşte pancar gibi kızarmanın sağlığa zararları nedir? 😂 hadi buyur
Vaaay hem de pratik zekalıyız 😀
E sen de sağlık fenomenliğine buyur o zaman? 😂
Birden fazla 88'li göz çıkarmaz jfkdkdk
O topa girmem ben 😂 eskiden günlük soru hakkımı bitirirdim master olunca ilham perileri kactı 🥺
88 tamamen yanlış oldu 89 olacaktı 😂
E o kadar fazla yükleme yaparsan hararet olur tabi 😀 Yeni hedef bulmak lazım demek ki 🙃
Kendine haksızlık etme %50 yanlış olmuş bir rakam doğru 😂
Yeni hedefim hesabı kapatmak 😂
Sonucta 88 olan ile 89 olanla aynı yaş yazıyor mu yazıyor 😂
O nasıl hedef öyle, KS bunu beğenmedi 😀
Bence KS nin pek umrunda olmaz 😂 4 -5 sene ara vermişliğim var.
Umrunda olmaxsa kendi kaybeder 😂 Bak demek ki yine dönebilirsin hesap kalsın bari 😀
Ahahah neden kaybetsin pi sayısı kadar üye var fark edilmez 😂
Yok dönmem artık. Eski tadı hiç yok. Keyif vermiyor
Orası öyle, birkaç ay öncesine göre bile fark var...
Şimdi üye var üye var, üye var bir de botumsu var 😂
Ahahah botumsucuk bu iyide fenocu olmuş herkes 😂 neyse sözüm meclisten dışarı
Fenocu ne demek? 😀
Yoo içeri de olabilir eğer Fenomenimsi anlamındaysa, ben de gerçek fenomen olmayan fenomenim 😂
O nasıl oluyor 😂 çakma fenocu 😂😂
Bir soru sorduğunda veya cevap yazdığında çok etkileşim alanlar var, bir de benim gibi kendi halinde takılanlar var 😀
Ben yan sanayiyim 😂
Heee görüş sayısı şimdi dikkatimi çekti 😂 asıl çakma feno o dediklerin de şimdi fenolardan linc yemiyeyim sustum😂
İyi yaptın 😂
Cevap
1Cevap
Abiş ben güneş kremi sürüyorum ama Kore güzellik standartlarında beyaz ten önemlidir o yüzden güneşten uzak duruyorum.
Sen standarttan sapma kardiş 😀
Güneş altında uyusam bile en ufak hasar almayan ben 😂
Nasıl oluyor ya o bize dr anlat bro 😂
Bilmiyorum ki bro. Derim mi katır derisi yoksa ten rengimden dolayı mı bilmiyorum 🤷🏽
Malak gibi güneş altında uyuyorum kalkıp su içiyorum bitti gitti 😂
😂
Bu konuda şanslı bir genetik var belli ki, iyiymiş 🤩
Şanslı olduğum konuya bak 😂
Kanka hani omuz ya da sırtına dokununca zıplayanlar var ya o duyguyu hiç yaşamadım ben 😂
Hahaha 🤣
Öyle deme çölde falan çok rahat yaşarsın gibi, şeyh yapalım seni 😎
Onu ben de yaşayamadım ya, o noktaya kadar yakmadım kendimi hiç 😂
Kanka beni İsviçre’de fukara yap ama arap yapma 😔
En nefret ettiğim ırk ya. Hee evet ırkçıyım 😂
Kahkaha attım 🤣
Bizden uzak yaşamalarını istemek ırkçılık değil ya, birlikte yaşamak veya benzemek zorunda değiliz 😂
Benim de tercihim İsviçre fukarası olur 😀
Ben beyazım ne yaparsam yapayım dönüyorum ((
Çeşitli yöntemler varmış kremler dahil denedin mi hepsini?
Olmamış belli 😀
Güneş koruyucu sürmek gerekli
Onların da olumsuz etkisi var mıdır acaba? 🤔
İyi temizlemek gerekir
Rengimi seveyim 😅
O ne demek 😂
Şanslıymışsın 😀
Güneş koruyucu satıcıları bunu beğenmedi 🤣
🤣
Çirkeflik yapıp soruna cevap vermemişim hiç söylemiyosun 😅
Uzun süre güneşe maruz kalma durumu olacaksa en az 30 faktörlü koruyucu kullanmalı.
12.00 ile 16.00 saatleri arasında yani güneş ışınlarının dik geldiği saatlerde güneşe çıkılmamalı, koruyuculara güvenip!
Aynı şekilde o saatlerde denize de girilmemeli.
Denize girmek için en uygun saatler sabah saatleri. Ki hem daha temiz, hem yüzmeye daha elverişli, durgun ve tenha oluyo.
Mutlaka kenarladı geniş şapka kullanılmalı, başı komple koruması için.
Açık renk, pamuklu, bol kıyafetler tercih edilmeli.
Aha kaçtı Eic 😂
Güneş kremi
Güneş kremi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar