Sir ağda sonrası güneşe çıkınca oluşan lekeler için ne yapmalıyım?

Ben yaklaşık 1 ay önce bıyık bölgemi sir ağdayla alıp direk güneşe çıktım bu yüzden bir küçük bir büyük olacak şekilde 2 iz oluştu orada. İlk başlarda kabuk bağlamış gibiydi ağrıyordu 1 haftadır ağrısı geçti ve kabuğu soyuldu ama açık kahverengi bir şekilde güneş lekesi gibi izler duruyor. Her gece yatmadan antibiyotik krem falan sürüyorum ama bir fayda sağlamıyor evden fondöten sürmeden çıkamıyorum nasıl geçer bu çok rahatsız oluyorum ya
Sir ağda sonrası güneşe çıkınca oluşan lekeler için ne yapmalıyım?
Cevapla