Parmağımı arı soktu mu ısırdımı bir şey yaptı ölüyorum ağrıdan 🥺

Parmağımı arı soktu mu ısırdımı bir şey yaptı ölüyorum ağrıdan 🥺

Yoğurt sürülebilir, sokulan yere metal koyup bekleten de görmüştüm bilemedim ama çok bi ağrısı olmaz arı sokmasının kendine haline bırak geçsin bence
Aboo çok geçmiş olsun. Soğuk suya tut. Bide ben bal iyi gelir diye biliyorum çünkü her zehir yanında şifasını da bulundurur. Arı zehirliyse şifası baldadır ~ ℳ
Arı sokmasına uygulanacak en iyi şey soğuk press, bu hem şişliği hem de ağrıyı azaltır. Kaşıntı da olabilir ki bunun için kremler var ondan kullanabilirsin.
Cevap
10Cevap
Bal arısı soktuğu sırada asit salgılar. Bunu dengelemek için bazik uygulaman lazım. Soktuğu yeri sabun ile yıka. Sonra da buz tut şişmesin.
Rica ederim
Akılda bulunsun eşek arısı soktuğu zamanda da baz salgılar. Bunu da dengelemek için asidik uygulama yapılmalı. Mesela yoğurt ve sirke sürülebilir
Bal arısı resmi koydun diye ona göre yöntem dedim ilk.
İkisinde de her türlü sonunda buz koyulacak zaten.
Geçmiş olsun bence krem sürebilirsin
iğneyi çıkartmalısınn sonra sabunla temizle o bölgeyi ve buz uygula bu yeterlidir
Balını çal 😄
Arı sokmalarına en etkili ilaç bal imiş, acıyan yere bal sür geçiyor imiş.
Sonra bana sonucu söyle fkfkg
buz etkisi biraz acıyı azaltır alerjin yoksa sorun değil
Geçmiş olsun canım. Buz koy üzerine
🤗
Buz iyi gelir. Geçmiş olsun
Çamurlu toprak diye bir şey vardı bir ara
Anason, yani işe üzerine geçer
amonyak sür. yogurt da iyi gelir
Amonyak iyi gelir, ağrısını alır.
Parmağına işiycen
İdrar ya da rakı olmalı alkol olarak
buz koy iğneyi çıkar şişecek bölge
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?