Canlar biontec aşı olduk 2 doz daha evvel oldum bu aşı zararlı diye konuşuyorlar napacaz ya sizcede öyle zararlı mı?

Arkadaşlar yardımcı olun?

Canlar biontec aşı olduk 2 doz daha evvel oldum bu aşı zararlı diye konuşuyorlar napacaz ya sizcede öyle zararlı mı?
Cevapla