Yemek yaparken üstüme çok sıcak su geldi heryere geldi ama burası daha çok yandı heralde 2 yerde iz kaldı kol altıma doğru ve göğüs hizamda. Bugün avmde bu iz hakkında ahlaksız bir kelime kullandı hiç tanımadığım biri ve tartıştık. Yanık izini ne ile geçirebilirim?
Arkadaşlar yanık izini ne ile geçirebilirim silverdin sürüyorum fakat iz için ne sürmem gerekiyor?
1 bardak zeytinyağı tavada kızdırın içine bulabilirsen bal mumu bulamazsanız beyaz mum krem kıvamına gelene kadar eritip soguduktan sonra oraya uygulayın. İz kalmadan en kısa sürede iyileşir. Başka bir ilaç kullanmayin
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
O zaman silverdini sürmicem beyaz mum bulabilirimde diğeri zor. Çok teşekkür ederim 🙏
Yanık izi için önerilen iki şey var bir tanesi kantaron yağı diğeri de aloevera, bu ikisini kuanabilirsin. Krem halinde olan ürünler de mevcut onlardan da alabilirsin.
Bunun yanında havalar ısındı malum, güneş ışınlarına olabildiğince maruz kalmamaya çalış. Çünkü sen izi geçirmeye çalışırken güneş ışınları buna engel olabilir.
Avm'de yaşadığın olayı da çok kafana takma, maalesef her yerde karşılaşılabilecek bir durum haline geldi onlar...
nacizane tavsiyem dermatoloji doktoruyla görüşmeniz. malum cilt hastalıkları cilt yanıkları vs hakkında en iyi bilgiyi ve tedaviyi verebilecek kişi kendileridir
bence kötü durmuyor ama siz bilirsiniz, Hindistan cevizi yağı denediniz mi?
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kötü durmasına takılmıyorum doğum lekeside olabilirdi daha kötüsü de olabilirdi ama işte sokakta insanlar farklı alhılıyor takmıyorum ama o gözle de bakılmasını istemiyorum eczaneden krem aldım bugün teşekkür ederim🙏
Yok ayva çekirdeklerini çıkar ben göz kararı koyuyorum normal su koy. Bir gün beklet o jel hale geliyor onu uygula sürekli. Su yerine gül suyu koyanda var