Uzak ve astigmatim var İki gun önce yeni goz recetemi yazdirdim gözlüğüm geldiğinde sag gözüm cok daha bulanik görmeye basladi 8 ay önce yazılan reçeteme baktığımda sağ gozum sfrerik -0.25 sol gözüm -0.25 ken yeni reçetemde sağ göz +0.25 sol göz -0.25 olmuş acaba doktor yanlış yazmis olabilir mi
8 AY ÖNCEKİ RECETEM; R - sfreik: -0.25 Silindirik: -0.5 Aks:180 L; sferik : -0.25 Silindirik:-0.5 Aks:180
!! YENi RECETEM DE !! U; sferik:+0.25 Silindirik: -0.5 Aks:15 L; sferik:-0.25 Silindirik:-0.5. Aks:175
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Gözünde kalıcı olarak bir hasar varsa bence git vur 2 gözünü oy
Tam anlamadim ama doktorun yazdigiyla ayni gözüküyo yanlış gözlük gelmis olabilirmi bi doktora git genede
Bence doktor numarami anlis yazdi çünki daha önceki reçetelerim deki numaram. iki gözümde -0.25 yani uzak ama yeni. recetem sağ gözüme +0.25 yazmis sol gözüme -0.25 yazmis yani sağ gözüme yakinı göremüyormus gibi yakin cam yazmis sol gözüme de uzak cam yazmjs ve ben gözlüğü takınca sağ gözüm bulanik görüyo
Iyide Şu an gormeyen gözün sag skskajsja
Normalde ikiside uzaği görmüyor bende uzak gözlüğü takıyorum ama kadin sağ gözüme yakin cam vermis yani gözlükte sol gözüm kusursuz görüyor lakin sağ gözüm cok bulanik ve aşırı rahatsiz edici
Hee ben yanlis anlamisim wkskajskwkx
Yeni yetme doktorlar böyle maalesef ya tecrübe özveri yok
Belli bir süre sonra derecen sabitleyecek
Nasıl yani interneten araştırdığım kadari ile kadin sağ gözüme yakin sol gözüme uzak cam yazmis ama benim ikiside uzak biri ile tam görüyorum biri bulanik
Gözünü dereceye alistiriyor iste. Sonra sabitleyecek bir derecede öyle devam edeceksin
Nasıl yani sabitlicek derken ve uzak gören gözümü neden yakına alıştırmaya çalışıyor. Kusura bakmayın anlayamadim
Bak bende miyop astigmat var bulanık görüyorum ilk başta ufak derece verdi sonra yükseğe döndü aslında gözüm 2 derece. Öyle düşün
Tamam da uzak derecemi büyütmek yerine neden yakın derece verdi
Valla onu bilmiyorum benim direk miyop çünkü ama elbet vardır nedeni
Benim iki gözümde uzağı göremiyor
Numaram -0.25 ikisininde ayni ama neden birine+0.25 verdi yani gözlükte sol gözüm mükemmel görürken sağ gözümde rahatszi edici bulaniklik var
Tekrar bi git istersen sağ gözün de tembellikte olabilir ondsn diyorum. Gözlükçü dereceyi normal mi verdi acaba karıştırmış olmasın
Gözlükcüyü arayip sordugum bana doktorun birini uzak birini yakın verdiğini söyledi ama bir sey sorucam seni. Gözlükler şu an miyop dimi yani uzak gözlüğü verdi sana yakin değil
Aynen benim uzak problemi var birde gözümde odak sorunu var. Yani normalde gözün odak noktası atıyorum 50 benim 60 ondan dolayı farklı cam kullanıyorum
Tamam işte bende de uzak var ama doktor benim gözlüklere numara olarak sağ tarafa yakın cam vermiş o yüzden bulanık görüyorun
Normalde gözlüksüz nasıl görüyorsun ki. Senin gözlerin öyledir bence. Ondan dolayı o şekilde verilmiştir buda gözlerin alışması lazimm gözlüğün o seviye de olduğuna. İlk bende alışamadım 12 sene oluyor takalı. İlk sanki yer altımdan kayiyo gibiydi
Farklı bir doktora git
Yaa boş ver
Adistana sor
Dr git bence