Sağlam bir kahvaltı yapmadıkça gün içinde kontrolsüz acıkıyorum ve diyet yapamıyorum, neden?

Diğer öğünler tamam ama sabah kahvaltısını adam akıllı yapmayınca işte bal, krem peynir, biraz ekmek, çay, yumurta falan böyle karışık yemeyince doymuyorum ve 1 saat içinde acıkıyorum. Ara öğün de fayda etmiyor. Öğle ve akşam yemeğine dikkat etsem Ama sabah kahvaltısını bu dediğim şekilde yapsam spordan ve fit olmaktan geri mi kalırım?
Sağlam bir kahvaltı yapmadıkça gün içinde kontrolsüz acıkıyorum ve diyet yapamıyorum, neden?
Cevapla