Doktora git diyenleri buradan öpücüklere boğuyorum muckkkssss ;)
Evde yaptığınız ve gerçekten iyi gelir diyeceğiniz bir şey var mı? Boğaz ağrısı ile başlayan acayip bir halim var. Daha önce böyle oldum mu hatırlamıyorum ama iyi değilim lan...

Doktora git diyenleri buradan öpücüklere boğuyorum muckkkssss ;)
Evde yaptığınız ve gerçekten iyi gelir diyeceğiniz bir şey var mı? Boğaz ağrısı ile başlayan acayip bir halim var. Daha önce böyle oldum mu hatırlamıyorum ama iyi değilim lan...

Hasta olduğumda kolay kolay doktora gitmiyorum evde doğal yollarla kendimi iyileştirmeye çalışırım çok şükür öyle büyük bir sağlık sorunumda olmadı zaten iki gün kafamı dinlemek çay içmek bana iyi geliyor ve yeterli oluyor zaten
Offf hemde nasıl çaya hiç hayır demem çay ve sigara benim vazgeçilmezidir onları sabah içmeden asla beynim çalışmıyor ve benim işim dikkat isteyen hsap kitap işi olduğu için bizde hataya yer yok bizimki kafa yoran bir iş çünkü
Muhasebeciyim ben
Aslında bunu çok yorumlarda dile getirmiştirm aslında ama denk gelnemissin sanırım boşanmış olduğumu , çoluk çocuk sahibi olduğumu nerde oturdugumu hep yazmisimdir herkes bilir aslında dedim ya burayı çok şeffaf kullanıyorum açık ve net bir şekilde yorumlarda da konu çıktıkça böyle hayatimi yansıtıyorum hatta neden boşandığımi vss sen denk gelmedin sanırım
Çocuklarının olduğunu ve boşandığını söylemiştin yine bir sohbetimizde. Sorularda gördüğümde oldu. Zaman zaman görüşleri de okurum ben. Ama bundan başka bir şey görmedim veya okuduysam da hatırlayamadım yoksa sormazdım.
Şahsen ben sorularda o anki duruma göre yazabiliyorum yani her yazdığım doğru olmayabiliyor. herkes her şeyimi bilmesin diye. Özelde de her şeyimi anlatmam belirli kalıplar vardır. Çok özele girmem karşımdakine de sormam. tabi bilen bir kaç kişi var. İlk zamanlardan bu yana bir arkadaşım var çok şeyimi bilen tek kişidir mesela.
Doktora gitme (öpülmemek sebepli 😂)
Boğaz ağrısı ile başladıysa ve iyi değilim dedirtiyorsa vücut şu anda virüs ile savaşmaya çalışıyordur, o yüzden ona enerji bırakmak için olabildiğince dinlenmelisin.
Bulunduğun ortamı sık sık havalandırmalısın, soğuk bir şeyler içmemelisin, boğazın için zencefilli bal yapıp yiyebilirsin, sirke ve limon suyu virüsleri rahatsız eder daha fazla misafir olmak istemezler, özellikle C vitaminli meyvelerden tüketebilirsin, ısrarla devam ediyorsa ilaç kullanmaktan çekinmemeli ve bol bol su içmelisin.
Tabi unutmadan, söylememe gerek yoktur ama bu süreçte bol bol Kemal Sunal filmi de izlemelisin 😀
Geçmiş olsun.
Çok ağır olmadığı sürece bir şey yapmıyorum.
Mesela aylardır devam eden bir sıkıntım var fakat henüz doktora gitmedim bunun için. Fakat hayatımı kötü etkiliyor.
Ekşi bir şeyler yiyip üzerine kaynar çay içip uyuyup terliyorum uyandıktan sonra da banyo yapıyorum. Bunu yaptığım günün sabahı biraz düzelmiş oluyorum çoğu zaman
Ancak banyodan sonra saçlarımı ıslak bırakmıyorum ve elbiselerim biraz kalın oluyor
Allah şifa versin
Cevap
4Cevap
Geçmiş olsun ben genelde bitki çayları içiyorum ya da şu taylot iyi geliyor bunun dışında boca meyve yiyorum
maalesef cok ağır salgın var çoçuklarım da olmuştu doktara git antibiyotik versin koyay kolayına geçmiyor. Geçmiş olsun. Ben hasta olunca hiç bişey yapmıyorum kendime. Mecbur gene işler bana bakıyor
Evet öyle maalesef
Ayak tabanlarına topuklarına ve parmaklarına limon sür iyice yarım limonu da baş ucuna koy yat terle geçmiş olsun kardeşim
Sıvı sıcak şeyler tüket bol bol çorba iç tavuk suyu çorbası felan zeytinyağı limon karabiber pekmez karıştırıp günde üç defa ye birebir boğaza.
Soğuk algınlığı, grip gibi üşütmekle ilgiliyse dondurma yerim. Sabahında şak diye iyileşiri₥
Gel gel daha çok dondurma ye yazar gönderirim reçeteni bhkjnbh
Kesin çözüm olacak bir şey biliyorum ben. Camı aç aşağı bırak kendini 😬her şeye devadır bu😬
Geçmiş olsun , aferin iç birde suda eriyen c vitamini
Hiçbir şey yapmam kendiliğinden geçer. Şefkat görmek için mi hasta oluyoruz niye..
Yani ben pek hasta olmam olunca da nane limon falan içerim. Çok bir çaba harcamıyorum açıkçası iyileşmek için.
Bir tane hap var onu kullanıyorum. Doktora gitmeyi hiç sevmiyorum kolay kolay gitmem.
Bal zencefil limon karışımı bana iyi geliyor denemekte yarar var.
Hmm doktora git diyorum çünkü tepkin hoşuma gitti 😂 şaka şaka öneriler bilindik sıcak çay falan
Yatıyorum ya
Evde dinlenmek bitki çayları içmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?