Arkadaşlar günlerdir moralim çok bozuk. Babam idrar enfeksiyonu oldu, sonda takılı şu an. Ama şekeri günlerdir düşmüyor. ?

Nolur moral bozacak şeyler yazmayın.. 4 gun hastanede yattı. Idrar enfeksiyonu olmus. Sonda taktılar haftaya çıkacak inşallah. Ama şeker hastası da aynı zamanda. Carsamba yıne gel doktoru... Ama sekerı bu sure zarfında hiç inmedi. Saglık hekımı enfeksıyon bitmedikçe düşmez diyor ama bu şekilde organları da yorar... O kadar uzgun ve tedirginim ki... 69 yasında babam

Arkadaşlar günlerdir moralim çok bozuk. Babam idrar enfeksiyonu oldu, sonda takılı şu an. Ama şekeri günlerdir düşmüyor. ?
Cevapla