
Bişiyler yerken kilo alırım diye kaygılandığınız oluyor mu yoksa siz herşeyi yiyip kilo almayanlardan mısınız
ben gibi😂

Bişiyler yerken kilo alırım diye kaygılandığınız oluyor mu yoksa siz herşeyi yiyip kilo almayanlardan mısınız
ben gibi😂
Yemek yemek bir var oluş meselesi,
Yemek yemek bir sanat diyorum ama yedikten sonra ki pişmanlıklar sanki bir kaç kişinin katiliymisim hissi uyandırıyor bir ilkel benlik göstergesi gibi açken kendimi bir yam yam gibi hissediyorum yemek yedikten sonra bir seri katil hissi beliriyor
Yemek yemek cinayet işlemek gibi hissettiriyor son zamanlarda
Cevap
9Cevap
Hayır ben yaşamıyorum çünkü kalori hesabı yapıyorum
Yok kaygım falan kahvaltı yaptım çıktım bir de çarşıda abimle birlikte yedim 😁
Yaşamıyorum zaten 3 lokma şey yiyorum onu da ağız tadıyla yiyeyim diyorum
hiç ağzım boş durmuyor ama sanırım her sabah 7 km yürüyüşe borçluyum
Haftada üç falan zararlı şeyler yiyorum bir öğün, onun dışında spor ve aralıklı oruç yaptığım için formumu korkuyorum
Bazen maalesef yaşıyorum.
dengeli besleniyorum kaygım olmuyor
Hayır öyle kaygım yok kilo almıyorum sen gibi
Normal şekilde besleniyorum.. Keyifli geceler..
Hayir öyle bir duygu yasamadim
Hayır umrumda değil artık
Bazen
Ben yiyip yiyip zıcmayablardım cpk net
Hiç takılmam yerim
Yoo rahatca yerim
hayır
Asla çünkü almıyorum
Hayır 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?